Dubtes

Un relat de: MJosep

Que faries?

Comences a adonar-te, malgrat que els dies passen, que no te'n pots oblidar. La seva imatge t'apareix fins i tot en somnis i ja has imaginat totes les maneres possibles de compartir-li el que sents. Potser fas una trucada i li deixes anar, o potser, quan acabi de donar la classe li fas un parell de preguntes i li coles pel mig. No, ho has de fer seriosament. Què pot passar, que et digui que no li agrades? No és la fi del món, només és la teva professora universitària i tan sols et porta deu anys. No es tant, de dinou a vint-i-nou, no? A més, ets una bona estudiant, segur que ja s’ha fixat en tu. Perquè digues, no has notat que et mira, quan explica? No has llegit el significat d’aquestes mirades? De ben segur que ja intueixes que ella també té sentiments cap a tu. Això sí, si no t’ho diu, és perquè la seva posició acadèmica és un pèl delicada, no es por permetre un escàndol. Si vols treure’n l’entrellat, l’hauràs d’anar a veure i dir-li. Després de tot, ho podeu portar en secret mentre tu siguis alumne seva , I ja, quan acabis la carrera, no caldrà amagar res a ningú. A ella ja no la podran sancionar. Perquè, d’ella, ningú no en sap res. Ni si està casada, ni si te fills. Diuen que sembla que tingui un amor platònic. T’has parat a pensar que potser ets tu? Que complicat que es fer declaracions d’amor a vegades, eh? Què fas en un cas com aquest? Perque, si per un cas li diessis, I et contestés que no li agrades, ho suportaries? Es que la po al rebuig fa tirar enrere, caram! Què faràs, al final? Tens un cinquanta per cent de probabilitats.












Comentaris

  • Reflexionem[Ofensiu]
    joanaisabel | 08-12-2023

    Endavant, ja hem reflexionat prou, ara toca passar a escena. Una abraçada cordial.

  • Un misteri[Ofensiu]
    Prou bé | 06-12-2023

    Un misteri embolicat amb un enigma! Això és el relat que ens has servit!. Molt bé.
    Amb total cordialitat