Itinerari interromput

Un relat de: Pallars
Tota la vida va anar de casa al treball, de casa al treball, de casa al treball... I a la inversa. Fins que un bon dia es quedà a mig camí: el cementiri li venia de pas.

Comentaris

  • Nínxol [Ofensiu]

    M'ha sorprès aquest micro-relat. A voltes poc és molt i en el teu cas aquest molt representa un gran enginy literari!, que sacseja el meu interior, qüestionant-me el sentit de la vida, d'una vida efímera que si no la saps fer anar per allà on hom vols, ella et pot dur pel camí de la monotonia més absoluta. I ja veus entre anades i tornades, el nínxol és al mig.

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 19-02-2022 | Valoració: 10

    Au!, un bon microrelat, curt, ras i ben encartat.
    Felicitacions,
    Neus

  • Comentari del comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 21-01-2022

    Gràcies per comentar el relat...soc viva..., Però especialment gràcies pel que dius i per com ho dius!
    Amb total cordialitat

  • Política poc recomanable.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-01-2022

    Humor negre i curt. Una bona descripció de moltes vides arruïnades. Amb tant treballar, segur que és el més ric del cementiri, com se sol dir. Una política poc recomanable.

  • apaludiments!!![Ofensiu]
    Atlantis | 18-01-2022

    també un bon micro-relat!!!

  • En anar oben tornar?[Ofensiu]
    Prou bé | 18-01-2022

    Tan és. Relat que no necessita més paraules. Totes hi són ben posades i donen el sentit que vols transmetre.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats