L'escollit

Un relat de: Pallars
Quan la desesperació i el desencís persisteixen al llarg de les jornades arriba el moment de prendre una decisió. Ha costat, però, per fi, sembla que s’ha triat la via correcta, sensata. Lògica!
Totes les mirades estan posades en la seva figura. Qui sap si ell té la clau de tot plegat. El que és segur és que coneix perfectament el terreny que trepitja i com arribar a l’objectiu. Compta amb el suport de tothom- tot i que la divina providència no ha estat consultada… o sí?- Definitivament ell és “L’escollit”
Ara només falta constatar els resultats, els bons resultats, fruit d’un treball seriós, constant i il·lusionant. Es tracta de sumar, d’escalar posicions. De tocar el cel i reviure la glòria del passat.
Aquesta nit, estimats lectors, se sabrà si el seu nom acabarà brillant com els estels ho fan enmig de la foscor.
Que la força t’acompanyi, míster!

P. Pallars
Corresponsal esportiu del diari l’Exprés de Lleida.

Comentaris

  • Sempre cau el mateix[Ofensiu]

    Sempre cau el mateix. La veritat és que és més fàcil que se'n carreguin un que no pas a mitja plantilla.
    Per això avui en dia, al càrrec d'entrenador se li diu míster, perquè saber el que pot durar és un mister...i!
    —Joan—

  • L'espasa.[Ofensiu]
    SrGarcia | 23-11-2021

    M'ha fet somriure aquest relat. Ser entrenador de futbol és com viure sempre sota l'espasa de Damocles. Sempre amb l'ai al cor, sabent que seràs el primer de rebre.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    També hem rebut les teves dades personals, tot en ordre.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats