ESTIRA-I-ARRONSA

Un relat de: Rosa Gubau
ESTIRA- I- ARRONSA


Després d’un llarg estira-i-arronsa amb aquella punyetera gometa, va aconseguir lluir una cua de cavall perfecta.

L’inflador era tan minúscul, que per molt que l’estirés i l’arronsés, la pilota seguia com una autèntica pansa.

Obsessionat per presumir d’uns abdominals impecables, de tants estira-i-arronses, els budells van exhibir un concert de ventositats, sense precedents. .




Rosa Gubau.

Comentaris

  • Anima't[Ofensiu]
    Joan Colom | 24-11-2023

    Observo que encara no t'has apuntat a cap NanoRepte. Ni al 1066 (Cementiri) ni al 1067 (Quiròfan). Encara tens un dia per participar en el 1068 (Lligar). És com llançar-se a la piscina: només costa la primera vegada. Un cop vist que l'aigua és tebiona i s'hi està bé, no et voldràs perdre cap NanoRepte.

  • Tirada de daus.[Ofensiu]

    Un jocs de paraules que em fa ballar el cap si he de tirar per un significa o per a un altre que em fa córrer la imaginació devers un sensualisme disfressat d'humor i gràcia en la tirada de daus que aconsegueix amb escaients mots crear un poema que no passa gens desapercebut als teus llegidors d'ara i de sempre. Enhorabona Rosa!

  • Moltíssimes gràcies[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-10-2023

    a tots els que heu llegit el meu primer nanorelat, i especialment als que m'heu animat a participar en els reptes dels nanorelats que es proposen en el fòrum. Ho intentaré, a veure si me'n surto. Per a mi serà com un repte, així i tot, una de les coses que més em costen quan escric, és seguir un tema proposat. Potser és per la falta d'experiència.

    Repeteixo, mil gràcies pels ànims que m'heu donat.

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-10-2023 | Valoració: 10

    Bon Relat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Molt cordialment.

  • Arronsa i estira[Ofensiu]
    Prou bé | 25-10-2023

    Preguntes, si són NanoRelats. I tant! i boníssim!
    Ja cal que participis als NanoRepte's
    Amb total cordialitat

  • Tres eren tres[Ofensiu]
    Joan Colom | 25-10-2023

    Em sumo al suggeriment d'Atlantis, perquè aquí hi ha fusta de nanorelataire. A veure quan et veiem pel Fòrum, valgui la redundància.

    Aprofita ara, que suposo que Iona deu estar a punt de convocar el NanoRepte 1066.

  • Original [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-10-2023 | Valoració: 10

    Curiós Relat. Original. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre Qualitats.
    Ben cordialment.

  • Tres nano-relats enginyosos. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-10-2023 | Valoració: 10


    En llegir-los, he deduït que són nano-relats, que estan molt ben encertats i amb molta gràcia. Menuts estira-i-arronses.
    Enhorabona.

    Gràcies per comentar-me el meu poema "Im. memòries de Rosalia de Castro i la teua bona opinió.

    Cordialment.

  • Mlolt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 24-10-2023 | Valoració: 10

    Quin relat més bonic, encara ric. Gràcies per llegir i comentar. Ens llegim.

  • Agudesa[Ofensiu]
    aleshores | 24-10-2023

    divertida

  • Objectiu aconseguit[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 24-10-2023 | Valoració: 10

    Bon dia, Rosa Gubau:

    Has aconseguit divertir-me amb aquests tres nanorelats. El que més m'ha agradat és l'últim tot i que cadascun d'ells té les seues pròpies particularitats.
    Fer riure a través de poques paraules no és fàcil i tu ho has aconseguit. Has d'estar orgullosa ja que el repte l'has aconseguit. Endavant!

    Una abraçada,

    Helena

  • Genial![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 23-10-2023 | Valoració: 10

    Una breu història plena d’humor, que és com s’han de prendre les coses. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Divertits[Ofensiu]
    llpages | 23-10-2023

    Tres nanorelats enginyosos i que fan riure. Per competir amb d'altres ments despertes com la teva, Rosa!

  • nanorelat[Ofensiu]
    Atlantis | 23-10-2023

    Al meu entendre serien tres nanorelats amb el tema estira-i-aronsa, ben divertit. T'animo a participar en el fòrum. De fet els ninorelats son relats curts de fins a 20 paraules amb el tema proposat. Va anima't !

  • M'agradaria....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-10-2023

    que algú em pogués dir si el que he escrit és un nanorrelat. La meva intenció ha estat aquesta però, la veritat és que no ho fet mai. Simplement em feia il.lusió provar-ho.

  • Interesant [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-10-2023 | Valoració: 10

    Curiós Relat. Interessant.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Cordialment.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

74 Relats

1106 Comentaris

41402 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.