Erupció (quarta part)

Un relat de: Montseblanc
La Rosa no diu res als seus fills de la trucada de la policia local. Els necessita fora de l'escenari per unes hores. Els porta a l'estació i torna a casa. Pensa que no té més remei que tornar a parlar amb la marcolfa de la secretària. Com es diu? Sí, un nom que li escau, ara no li ve al cap... Ah, sí, Dolça!
Tant si l'Alfons és viu com si és mort, aquesta dona és una bomba de rellotgeria que li pot esclatar als morros. Marca el número del mòbil de l'Alfons. La secretària contesta de seguida, ansiosa, espantada. La Rosa li diu que han trobat el cotxe de l'Alfons a la riera i si pot passar per casa, a deixar el mòbil, a esperar notícies... I l'altra diu que sí entre plors, que ja hi va.
També truca a l'ajuntament, per dir que no hi anirà avui.
Ha tornat la corrent i la Rosa es dedica a apagar llums ara que sembla que el dia s'aixeca i la claror va envaint la casa.
Truquen a la porta. La Dolça no pot ser, acaben de parlar. Els fills són ja al tren.
La Rosa s'acosta a poc a poc a la porta del carrer, veu que per sota va entrant una fina llengua d'aigua de color fangós. Tornen a trucar, cops de puny a la porta. Un, dos, tres!

Comentaris

  • INTRIGANT [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-01-2022 | Valoració: 10


    Una història molt ben narrada, on va desenvolupant-se un gran misteri, que a poc a poc va fent-se. Entre la Rosa i la Dolça hi ha molta indecisió.
    Apanyat estic!, que tenia diferents parts, aquest relat.
    Em sembla que t'ha passat per alt l'últim relat meu. Quan pugues, ja m'ho diràs. Gràcies.
    Una abraçada.

  • Expectatives[Ofensiu]
    llpages | 18-12-2021 | Valoració: 10

    El relat s'enfila en el misteri amb velocitat exponencial. Estarà el desenllaç a l'alçada de les expectatives que ha generat en els lectors? Un vertader repte per a l'autora. El que està clar és que seguirem llegint-te, Montseblanc.

  • ... més[Ofensiu]
    Prou bé | 17-12-2021 | Valoració: 10

    Més misteri i intriga....més voler saber...més. Més lectura d'un magnífic relat. Més impaciència tot esperant...més.!
    Amb total cordialitat

    PS. Ja el tens tot acabat O inventes a mesura què vas escrivint?

  • Patir.[Ofensiu]
    SrGarcia | 17-12-2021

    Això és un no parar de patir. Per una banda, temo per la Dolça, per altra banda, temo per la Rosa; temo per tothom, excepte pels policies municipals.
    Força "suspense"; ens tens amorrats al piló amb tant misteri.

Valoració mitja: 10