Ereccions

Un relat de: Pallars
Tenia un problema en l’aixecament del penis i ,també, en la dicció: no aconseguia pronunciar correctament la lletra ”r”, tot i que aquest era un mal menor, ben mirat.
En Jofre (“Jofle”, esclar!) , malgrat tot, no acusava cap malestar personal i se’l podia qualificar com un jove trempat. Curiosament sempre estava de bon humor i, a la seva manera, gaudia en plenitud del seus desitjos sexuals.
En dono fe perquè com a psicòloga seva que sóc només puc fer constar que mai havia tingut uns orgasmes tan tòrrids a la meva consulta. No hi ha res com tractar íntimament un pacient amb qui l’atracció física ja ve de lluny; en concret, d’aquells temps com a companys d’institut on tot va quedar a les beceroles… Retrobar-lo i ajudar-lo ha estat tot un plaer.
Gràcies a en Jofre he pogut sadollar els meus instints més primaris. La llitera des de la qual tractem de resoldre el tema de les ereccions ha esdevingut un espai indispensable. Ajaguts i lliurats a les nostres friccions corporals encara no aconseguim arribar a cap erecció seriosa. Tanmateix copso, mica en mica, que anem ben encaminats. La teràpia funciona a la perfecció: ho sé per la seva mirada, pel toc-toc explosiu del seu cor. I per un despertar incipient del membre.
D’alguna manera sento que en Jofre està fent amb mi l’elecció més important de la seva vida.

Comentaris

  • Curt de gambals.[Ofensiu]
    SrGarcia | 04-04-2021

    Sóc un carallot en procés de rehabilitació.
    A la primera lectura no vaig entendre perquè parlava de la dificultat per pronunciar la "r", si això no tornava a sortir al relat.
    Em va costar veure el joc de paraules que hi ha a l'última frase; frase que només te sentit si se sap l'esmentada dificultat.
    Aquesta dificultat és el que dóna tot el sentit al relat i el converteix en un conte divertit, original i ple de significat.
    Als curts de gambals ens costa entendre les coses, hi accedim amb dificultats.

  • Eleccions[Ofensiu]
    kefas | 31-03-2021


    Les bones eleccions són el camí més adequat per aconseguir les millors ereccions.

  • la teràpia més efectiva[Ofensiu]

    Un relat molt entretingut i que juga amb situacions no tan inversemblants. El contacte la millor teràpia.

  • Molt imaginatiu i qüotidià alhora.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 22-03-2021 | Valoració: 10

    M'agrada aquest relat, és molt imaginatiu, val la pena de llegir-lo.

    Saps com anar combinant elements qüotidians amb elements xocants.

    A veure si el metge haurà tingut al final una erecció com el Gran Esperit mana. Que el destí l'ajudi. Molta sort!!

    ¿Faràs la continuació del conte? M'agradaria llegir-ho.

    Salut, Pallars!!!

  • Teràpia efectiva[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 22-03-2021

    M'ha agradat aquest com has barrejat aquest erotisme amb un toc d'humor en una situació inversemblant, l'has convertit en una situació quotidiana,
    Salutacions,
    Neus.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats