Ella

Un relat de: Naiade

La va conèixer el sopar del seu aniversari, mai s'hagués imaginat que l'impressionaria fins a aquell punt.

Quan es va obrir la porta del saló i la va veure entrar amb aquella elegància i distinció, tota la resta es va desdibuixar per a ell fins a deixar d'existir.
De seguida van presentar-la, i ell, galant, va fer-li lloc ben a prop seu. No podia treure-li els ulls de sobre, despullant-la descaradament amb la mirada. Observava amb insistència la seva bella silueta, que semblava cisellada pel millor orfebre... Desitjava escurçar el curt espai que els separava, hipnotitzat pel seu to rosat i pàl·lid alhora, anhelant fer-la seva amb avidesa... Encara que, a contracor, es tenia que captenir. Que dirien els convidats!

Per fi, discretament va fer el pas, apropant-se-li amb delicadesa. De seguida va percebre el perfum fresc i afruitat que emanava i es va abandonar al plaer sense cap repressió, deixant-se seduir per aquell aroma embriagador que la feia totalment irresistible. Primer va començar a acariciar el seu contorn quasi imperceptiblement, aconseguint que ella reacciones ràpidament al seu tacte, emetent petits gemecs que encara el provocaven més, excitant-lo fins lo indescriptible.

Poc a poc va apropar els seus llavis ansiosos i va tastar-la suaument. No va poder evitar passejar-la delerosament amb la llengua per la seva boca goluda, deixant que els seus fluïts es barregessin obscenament amb els d'ella amb un desig desfermat, oblidant-se ara de tot el que els envoltava.

Va restar una llarga estona assaborint aquell nèctar diví, per no perdre'n ni una gota d'aquella delícia afrodisíaca. Desprès d'aquell, en va venir un altre, i un altre... i ja res no el va poder aturar. Prenent-se el seu temps, va anar apurant-la lentament, allargant cada instant com si fos l'últim.
Fins que quasi sense veu, els ulls entornats pel plaer, tan sols amb un lleu gest de la mà, va demanar que li omplissin una altre vegada la copa.



Comentaris

  • els plaers de la vida[Ofensiu]
    ESTEL | 22-07-2010 | Valoració: 10

    que et porten allà on tu vulguis....

    No necessitem molt per gaudir dels moments, que nosaltres sols fem màgics.
    Quina sensualitat porta el teu relat, es nota que ets una dona sensible, plena de tot el que comporta la vida. M´has fet pensar en aquests moments plens de màgia, I ves per on ella no és el que pensava, però que poc fa falta per sentir tant oi?

    Els plaer mundans, no sé, el que si sé és que tenim tant dintre, que amb imaginació gaudim de tot el que volem.

    Un petó molt gran bonica!, que ja tocava

  • i ell[Ofensiu]
    nuriagau | 21-07-2010 | Valoració: 10

    Un relat que "enganya" al lector des d'un primer moment. Amb una prosa elegant i un vocabulari sensual ens vas descrivint una trobada amb...

    Un relat breu i encertat que provoca una segona lectura per tal de poder comprovar el poder de la suggestió del llenguatge emprat.

    Enhorabona, Naiade!

    Núria

  • vaja vaja [Ofensiu]
    panxample | 11-06-2010 | Valoració: 10

    quin relat més plaent.
    Cabernet Sauvignon?
    per ella la més bella la botella!
    avant.

  • Hola Naiade ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-05-2010 | Valoració: 10

    He llegit aquest relat un munt de vegades i no m'explico com és que no l'he comentat encara.
    Traspua un finíssim erotisme i culmina d'una forma inesperada i genial.
    Fou un gran plaer conèixer-te personalment.
    Una carinyosa abraçada.

    Nonna

  • Marina Blau | 11-05-2010

    El teu relat, m'ha fet descobrir-me un poc més. La veritat és que porto pocs dies a RC i cada relat que llegeixo i comentari que faig em conec un poc més. Aquest cop, la teva forma d'escriure, descrivint i utilitzant tant de vocabulari i adjectius crec que és una de les que més m'agrada llegir i a la vegada escriure.

    A part, m'ha recordat al meu relat Adagio, si et ve de gust llegir-lo, estaré encantada.

    Marina

  • Molt original![Ofensiu]
    brins | 01-03-2010 | Valoració: 10

    Des del començament del relat, he estat seduïda per la passió i la calidesa que contenia. Esperava impacientment el desenllanç, perquè intuïa que em donaries alguna sorpresa... i me l'has donada! M'has ben ensarronat!

    Has sabut explicar molt bé una original història que manté l'interès del lector des del principi fins al final. Moltes felicitats, Montserrat!

    Una abraçada molt cordial,

    Pilar

    PS Com va la pintura? Ara comença a venir el millor temps per pintar...

  • A flor de pell[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-01-2010 | Valoració: 10

    T'he llegit i per dins i per fora he sentit tendresa. Gràcies. Valoro molt aquest sentiment.

  • Un bon joc![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 20-01-2010 | Valoració: 10

    Una descripció impecable de "Ella" plena de sensualitat i erotisme desbordants. Un relat que en arribar als darrers mots et porta a rellegir el text degut a l'equívoc que has sabut transmetre amb gran mestria. Al final totes les peces encaixen. Molt bé!
    Encantada de llegir-te, Naiade. Com sempre!
    Una abraçada ben forta.

    Mercè

  • Un relat preciós.[Ofensiu]
    doctor_zibago | 14-01-2010 | Valoració: 8

    Ple de sensibilitat i passió, no exenta de bona
    manera de narrar un fet.

  • Preciós![Ofensiu]
    joanalvol | 14-01-2010 | Valoració: 10

    Encara més quan saps el desenllaç, i el rellegeixes. T'adones com has anat encaixant les paraules per provocar l'interès desitjat. L'apropament... la flaira...
    el contacte... molt ben trenant.

    M'agrada
    Joanalvol

  • Llibre | 07-01-2010

    Bona.

    M'ha agradat, sí senyora. Ben portat, jugant en tot moment a dir les coses a mitges, a fer creure una cosa mentre en realitat ens estàs encaminant vers una altra. I un final deliciosament elegant.

    Bon relat,

    LLIBRE

  • Objecte de desig[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-01-2010 | Valoració: 10

    Deu ni do, quin joc que t'ha donat "ella"!

    Com a lectors innocents que arribem al teu espai, ens endinses capciosament, amb el títol, en una aventura que no sabem exactament com acabarà, encara que, classificat com està el relat en la categoria eròtica, cal pensar que l'escena serà càlida... i ho és, en efecte!
    Aquesta calidesa s'agraeix en dies d'hivern com el d'avui, ;-)

    A mesura que avança la narració, bàsicament descriptiva, vas utilitzant adjectius ambivalents, creant ambient, arriscant imatges suggerents... i al final reveles la autèntica identitat de l'objecte del desig desfermat: Bona juguesca la teva, Naiade, que m'ha fet passar una bona estona... i que sospito que també te la va fer passar a tu, mentre l'escrivies, o no?

    Espero que les Festes hagin estat fàcils i felices per a tu i els teus.

    T'envio una abraçada personalitzada,
    Unaquimera

  • Amb la mel a la boca...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-01-2010

    ...des del principi a la fi! Captivador, emocionant, emotiu i intel·ligent relat, al temps que d'un erotisme colorit i torbador....com el vi de la copa!

    Salut i rebolica en aquest any 10!

  • Una delícia de relat, [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 30-12-2009 | Valoració: 10

    unes acurades descripcions de cada moment que ens transporten a imaginar-los amb claredat.
    Per finalitzar genialment el relat, i també el anhelat desig que tal vegada calia apagar, res millor que una copa.
    Felicitats i un Bon Any

    J. Lluís Cusidó


Valoració mitja: 9.82

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274880 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com