L’altre realitat

Un relat de: Naiade

Una llum espectacular, encara que un xic emboirada s’estenia arreu, el meu brunzir s’afegia al de les meves germanes i plegades emetíem una meravellosa melodia.
Aviat vaig copsar amb les antenes milers de filaments atractius que es movien provocadors i excitaven el meu desig fins a extrems inconcebibles. Avui la gana em provocava un desfici fora de mida, vaig fer una breu aturada sobre la pista d’aterratge acolorida que els protegia, i abraonant-me amb golafreria a aquella delícia que es contornejava per a mi, vaig degustar la seva exquisidesa com si fos la primera vegada que la tastava. Sota meu el pol•len s’escampava amb el nèctar tot fent-me un massatge afrodisíac, sentia els grànuls de la barreja i excitada cercava neguitosa una altra flor i un altre, i moltes més, fins a l’extenuació. Que esgotada havia d’estar!
Quan un so cridaner i desagradable em va treure del meu món. No comprenia res, res no tenia sentit, que és el que passava?
—Pol, que tens, desperta, no m’espantis!
A poc a poc es va fer la llum, una llum encegadora, davant meu uns colors de tons estranys que desconeixia, anaven prenent forma.
Un rostre humà em fitava, tenia molta por. Jo mateixa emetia uns estranys laments.—Potser m’havia mort.
Hores més tard, encara desorientada, vaig reconèixer la Mia, vaig comprendre qui era jo, era en Pol. Aleshores vaig reviure una escena que semblava un somni. Érem a la muntanya, havíem anat d’excursió. La Mia baixava del cotxe amb la cistella del dinar, jo duia la manta on ens asseuríem. Ella collia flors silvestres del prat on érem. No tinc present el dinar, però si com ens besàvem estirats sobre la manta.
Ens devíem adormir perquè tan sols recordo una forta sentida, una punxada a la mà i una sensació estranya i alhora plaent, en què jo era una abella.
El més desconcertant de tot i pel que no tinc cap explicació és que un cop eixorivit d’aquell son tan viscut, vaig sentir com la Mia em deia:
Que són aquestes boletes llefiscoses que tens escampades per tot el cos?

Comentaris

  • Bona vesprada Naiade: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-06-2021


    Gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, al meu relat "Penediment".
    M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment
    PERLA DE VELLUT

  • SENSACIÓ D'ABELLA [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-04-2021 | Valoració: 10

    El fet que t'haja picat una abella, dóna la sensació que t'havies convertit en abella.
    Un relat molt bo i original, on el trobes en una situació molt elevada, realment en una altra realitat, com diu el títol.
    M'ha agradat, per la seua prosa poètica tan preciosa.
    Enhorabona i sort en el concurs.
    Salutacions i abraçades.

  • ficció terror[Ofensiu]
    TerricheT | 20-04-2021

    Un relat molt ben escrit, i amb un missatge que fa una certa por.
    L'abella que pica al Pol, li fa viure una experiència única dins del cos d'una abella, que gairebé el deixa perdut en aquell món tan primari, segons la nostra visió de les coses.
    No sé si acabo de veure el missatge de ciència- ficció, si no és que les abelles aquestes són de bioenginyeria i la seva picada un experiment científic.

    L'hauré de tornar a llegir.

    De tota manera m'ha agradat molt com desenvolupes el fet narratiu i com obres dubtes de què és allò que li envolta la pell... terror-ficció?

  • Preciós[Ofensiu]
    Materile | 19-04-2021 | Valoració: 10

    És preciós, un relat poètic que juga amb dues realitats ben diferents i que es troben.Quines descripcions tan plenes de bellesa. FELICITATS!
    Una abraçada,
    Materile

  • Preciós[Ofensiu]
    brins | 19-04-2021 | Valoració: 10

    Quin relat tan bonic que has escrit, Naiade! Has sabut fer una comunió d' imaginació i
    de bellesa. Felicitats!

    brins

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274962 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com