Un nou origen

Un relat de: Naiade

Les càpsules vitals van començar a emetre sons de descompressió.
Tot seguit van anar-se obrint i deu éssers d’aspecte humà van obrir els ulls. Amb una mena d’instruments mèdics van comprovar el seu estat. Examen físic correcte. Se’ls apliquen pegats transdèrmics per a recuperar-se.
Amb lentitud surten dels seus úters robòtics que els havien mantingut en estat d’hibernació fins a arribar a destí.
Temps calculat d’arribada amb mitja hora de retard.
Una dona jove anomenada Eva va agafar el comandament i els anomenà un a un: Adam, Abel, Cai, Noa. Set, Han, Lai, Ben i Val. Tots bé? Rere l’assentiment general s’intuïa un cúmul d’emocions i sentiments: nerviosisme, il·lusió, esperança…
Al despertar uns minuts abans del programat van tenir l’avantatge, de poder admirar el planeta Terra de ben a prop.
Observaren aquella meravella de tons blaus, blancs, ataronjats i negres de manera psicodèlica, ja que van amarar amb més rapidesa de la que haurien volgut. Finalment amb aparells unipersonals van tocar Terra.
Amb ulls esbatanats contemplaren la bellesa que s’obria arreu. Una mena de paradís ple de vegetació. Tons verdosos, i ocres omplien les terres, dolls d’aigua brollaven entre els monticles. Natura verge, tal com es deia que hi havia en temps remots en el seu planeta d’origen.
S’abraçaren tots en cercle i cantaven, reien i es deixaven dur per l’alegria que els envaïa.
El planeta Terra havia ressorgit de les cendres. Si podien veure cinc femelles i cinc mascles joves, seleccionats com els més aptes de la seva espècie per procrear i fundar una nova civilització.
Un nou Paradís estava servit, ara podrien viure feliços gaudint de tot el que s’havia esgotat a llur Astre per malbaratar els seus recursos naturals. De coneixements no els en ni mancaven a fi d’evitar-ho.
Serien capaços d'aconseguir-ho?



Comentaris

  • Un origen....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-01-2024

    i un acabament. Sembla que nosaltres malauradament anem pel mateix camí, però espero i desitjo que tinguem capacitat de reacció, i que valorem el que tenim, i no sigui així.

    Un excel.lent relat Naiade.

    Salutacions i sort.

    Rosa.

  • Una segona oportunitat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-12-2023

    Un bon relat del futur, o potser del passat. Segons sembla, els protagonistes tindran una segona oportunitat, i també el planeta terra. En tot cas, malgrat els coneixements adquirits, continuem caient en els mateixos errors. Felicitacions i sort!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275542 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com