De la paraula amor(qualsevol tipus d'amor)

Un relat de: Atlantis

A vegades, amor
és una paraula fàtua
que se’m desfà entre els dits
plena d’enfarfegades serradures
i gominoles cursis.

Però de tant en tant
la sento molt endins
i és quan m’agafen aquelles ganes boges d’abraçar.

Estic convençuda
que cap paraula pot
anunciar-la.

Només el cos.

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    Pispireta | 01-02-2014

    Em ressona molt el teu poema. Una paraula tan anhelada, tan comentada, tan oberta... Realment, tan sols es pot sentir! La meva enhorabona!

  • No saps com[Ofensiu]
    Endevina'm | 27-05-2013

    però aquest poema diu molt bé allò que sento jo també quan es parla de l'amor d'una manera banal.
    Et felicito per la senzillesa dels mots i la naturalitat del poema.

  • Cos i paraula també[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-05-2013 | Valoració: 10

    Has demostrat que la paraula també enamora, que la paraula "amor" ben escrita també enamora. El cos escolta i reacciona amb pell de gallina i la paraula amb pell de paper. És com el cor i el cap. Els dos, ben barrejats, formen un còctel fantàstic. Magnífic poema! Una abraçada.

    Aleix

  • Re: Motius?[Ofensiu]
    Oke | 20-05-2013

    Salut Atlantis,

    Vull agraïr-te que t'hagis aturat en diverses ocasions al meu aparador. I les teves engrescadores paraules. Veig que vós conreeu la poesia. No sé si el personatge del meu relat t'hauria ensarronat. Això de dir amb paraules que a vegades se'ns acaben és cosa de poeta murri. M'ha agradat molt aquest "anunciar-la". Sembla que no en pugui ser cap altra. De vegades se'ns acaben, d'altres només n'hi cap una.

    Una de ferma!

  • Les paraules[Ofensiu]
    Josep Ventura | 19-05-2013 | Valoració: 10


    poden enganyar, però l’amor que es troba en la pell, en el cos
    segur que no. Deliciós poema
    Salutacions
    Josep

  • Algú em comprèn [Ofensiu]
    E. VILADOMS | 18-05-2013

    Gràcies pels teus comentaris al meu "Com si fos pecat", reconforta saber que algú sent o ha experimentat els mateixos sentiments entorn al fet d'escriure. En mig de tant relat de ciència ficció començava a dubtar-ho.
    He començat a "sortir de l'armari" amb petits relats, els textos poètics romanen encara en la foscor del calaix, però m'agrada molt llegir la poesia del altres, com aquest poema teu sobre la paraula amor, com tu ben dius, sovint no en tenim prou amb la paraula per expressar-lo. T'aniré seguint.

  • Hmm...[Ofensiu]
    Annalls | 17-05-2013

    ... haig de pensar! A vegades la fem servir sense sentit, com una paraula més... hi ha persones que tracten a tothom de "carinyo" "amor" ... però d'altres que si l diuen es que la senten, per tan no son tan prodigues amb ella.
    En quan al cos... si , no cal confondre amb desig... des de ben endins ens ho transmet...
    M'has fet pensar... i potser encara ho faré una estona més.
    Bona nit
    Anna

  • Només el cos[Ofensiu]
    allan lee | 17-05-2013

    pot pronunciar tal paraula- sense pronunciar-la- perquè la pell té raons que l'ànima no pot entendre.

    Bellissim poema, esclatant com una veritat que sabem però no ens havíem atrevit de pensar mai.


    a

  • Només el cos[Ofensiu]
    allan lee | 17-05-2013

    pot pronunciar tal paraula- sense pronunciar-la- perquè la pell té raons que l'ànima no pot entendre.

    Bellissim poema, esclatant com una veritat que sabem però no ens havíem atrevit de pensar mai.


    a

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

160 Relats

1373 Comentaris

99203 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com