CATALUNYA SAPS CAP ON VAS, OI?

Un relat de: jomagi
En la nit d’avui, captiva i

desprocessada Catalunya

han aconseguit els partits

espanyols els seus últims

objectius anticatalans.

La comèdia s’ha acabat.



Govern Espanyol. Madrid
12 de maig 2024.

Comentaris

  • Trista realitat...[Ofensiu]
    Gardenia | 15-05-2024 | Valoració: 10

    No es necessita dir res mes. Una abraçada

  • La fira de Flix[Ofensiu]
    SrGarcia | 14-05-2024

    A veure com anirà la cosa, però bona pinta no la fa, no.
    Que "Ciudadanos" se n'hagi anat a prendre pel sac és un premi de consolació una mica exigu.
    Al meu poble diríem que tot això s'ha acabat com la fira de Flix.

  • S'ha acabat el bròquil [Ofensiu]

    Deia el poeta provençal en Frederic Mistral que la llengua és la clau de la independència. El català idioma de raonament d'un 15% de la població, perquè una cosa és saber parlar català i una altra pensar en català, és un clixé fotogràfic en blanc i negre del destí que l'espera com a identitat nacional diferenciadora a la nostra nació catalana i mentrestant l'espai independentista es presenta fragmentat per a major glòria d'aquesta Espanya que no ens vol catalana i ni en foto. Aquesta crítica social que ens regales és un retrat del que acabo d'exposar i ho fas posant el dit a la llaga... Malauradament tens tota la raó. Ah!, en el teu comentari al meu darrer poema em vas dir que havies estat catedràtic, en la disciplina d'arts aplicades?

  • S'ha acabat...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-05-2024

    una comèdia i en comença una altra. Cap on va Catalunya? A la deriva..

  • Portanveu falangista[Ofensiu]
    aleshores | 13-05-2024

    La portanveu del govern de la fal…vull dir del sociolistos, m’ha semblat que prenia aquest tó de “cautivo y desarmado”, també. Que n’estava de cofoia que per fi els enemics d’España no tinguessin majoria al Parlament.