Bitllet d'anada

Un relat de: Henry

Vesteixo
la mirada inescrutable
d'una ànima,
peregrina al no pot ser.

Faig camí.

Duc imprès
el somriure trencat
i el desengany
del què faré.

I al cor
tatuat;
el bitllet d'anada
a onel temps
ho cura tot.

I el puny
tancat;
el dit
alçat;
i el seny
fixat sobre l'asfalt:

fent autoestop.

Camino pel voral
de la carretera que duu
a la ciutat delmai més.


Comentaris

  • Uaaaaa![Ofensiu]
    AnNna | 25-08-2005 | Valoració: 10

    geniaaaaal!!!! de veritat, uale, que macooo!

    Fugir... marxar.... m'encanta!!!!!

    Petonsss!

    AnNna

  • ui, a mí em sembla...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 01-08-2005 | Valoració: 10

    ...entrveure unes ganes de fugir...... Del món, de la teva pròpia vida potser.

    Si t'he de ser sincera, no crec que el tems ho curi tot. Hi ha ferides que no deixen cicatrius visibles, i aquestes són les pitjors.

    Trobo que el teu relat´és com un crit de desesperació, de voler fugir, escapar, però quin camí triar? Tant és. Que el camí en trii a tu.

    Molt bon relat.

    Un barret per vos.

    Salz.

  • Inquietant[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 25-07-2005

    No saps molt bé, quin camí estas prenent i si es una fugida en davant o un camí de retonr, però hoi ha desencís, el que ens provoquem a un mateix, o el que pretenem provocar en els demés, ja que malgrat que no incideixes fasd palès que saps el resultat... saps que causaràs desencis i tristor... Una bona relfexió a la que tots ens podem sentir reflectits...

  • COMENT[Ofensiu]
    Llibre | 23-07-2005

    (Coment avançat)

    Un viatge a un lloc desconegut... una fugida de la realitat... un intent d'apaivagar el neguit que s'ha instal·lat a l'ànima... Potser aquest és el teu bitllet d'anada.

    Però potser també, al llarg del viatge, trobaràs la manera o el motiu pel qual intentar tornar. O no. Perquè tal volta el final del camí que ara s'inicia et resulti grat.

    La ciutat del mai més. Eterna metàfora d'un lloc inabastable.

    Un poema que inspira desencís.

    Una abraçada!

    LLIBRE

  • temps[Ofensiu]
    ouyeah | 06-07-2005

    ...mhh el temps ho cura tot... ara en una vessant mini-pessimista, pero de vegades no cura, sino que fa l'oblid, o la llunyania i així les coses j fan menys pupeta...

  • Aquest bitllet[Ofensiu]
    brideshead | 01-07-2005

    és el del camí sense retorn.... perquè mai no s'ha de tornar enlloc, sinó mirar endavant, sempre endavant, encara que 'duguis imprès el somriure trencat i un desengany a flor de pell'....

    Perquè el tren no marxa mai cap enrere, oi?

    Molt bé, Henry, aquest billet fa una olor especial, d'esperança, de confiança en el futur, malgrat tot....

  • Sols d'anada[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    [ COMENT avançat ... ]

    Sols d'anada perquè anem viatjant sense rumb ni destí, i sense necessitat de pensar en la tornada. Sols caminant endavant, sense haver de mirar enrere. Aprofitant el moment.

    Bon estiu!
    Gemm@

  • Sense rumb[Ofensiu]
    Katiuska | 28-06-2005 | Valoració: 9

    Vagajant, caminant, estimant, somrient, plorant, fent camí...
    Anem a la ciutat del mai més?

    Una abraçada.
    ******Berta******

Valoració mitja: 9.2