Ben trobats!

Un relat de: Prou bé
Vaig descobrir relats en català. Vaig començar a llegir-vos. Em neguitejava no poder comentar ni valorar, en definitiva no poder participar. M'he registrat com a relataire encara que no escric gaire. Però en llegir-vos, segur que sorgiran idees i comentaris a fer. I si escric alguna cosa, potser ...
Un aclariment. Em dic prou bé. Però he estat tot un dia participant com proubé. Ja veieu què he fet per excel·lir en el registre.
Acabo com he començat, ben trobats!

Comentaris

  • Escriu un conte/poema de Nadal [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 15-11-2021 | Valoració: 10

    I ens hi envies a tribuna@guimera.info



    Tens raó, en el teu comentari, en el relat no hi ha un bri d’esperança.
    Penso que els SAPIENS SAPIENS hem cremat – amb tota consciencia – els darrers cartutxos.
    M’agradaria, veure senyals positives, des dels que tenen el poder econòmic, polític,..., , m’hi esforço cada dia, i dissortadament només puc entreveure més estultícia, més corrupció, més egoisme, menys humanitat.

  • Endavant![Ofensiu]
    Ness | 10-06-2021

    Benvingut! Ara a gaudir escrivint i llegint.

  • Benvingut[Ofensiu]
    Naiade | 01-06-2021 | Valoració: 10

    Benvingut a relats, t'he conegut a traves del teu comentari. Gràcies, Ens anirem llegint

  • En davant...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-05-2021 | Valoració: 10

    Un relat que comença amb bon peu. Benvingut a Relats en Català...
    Crec que m'havies llegit algun relat meu, pense que sí... però no podia buscar-te.
    A seguir fent....
    sense parar...

  • Benvingut! [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-05-2021 | Valoració: 10

    Sigues benvingut a Relats en Català! Els que ja hi portem uns anys estem molt contents de veure gent nova com tu. Espero que gaudeixis llegint i escrivint. Una forta abraçada i fins aviat.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

138 Relats

1334 Comentaris

53952 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com