Us necessito...

Un relat de: AnNna

Necessito que el temps passi de pressa... Necessito que vingui el demà... Necessito veure-us de nou... I abraçar-vos, estrènyer-vos contra mi. Vull sentir la vostra escalfor una altra vegada, omplir el buit que duc dins meu. Us vull al meu costat, per estar feliç, perquè aquestes ganes boges que tinc ara d'esclatar a plorar esdevinguin rialles i somriures alegres.
Per què no s'aturava el temps? Per què després d'aquests dies de glòria junts hem de tornar a la rutina avorrida i trista de cada dia? Per què? Vosaltres sou la meva gent... i sé que sempre us tindré dins, ben endins meu, que us estimo moltíssim, i que encara que no ens veiem, us duré amb mi, vagi on vagi.

Comentaris

  • Ninnaaa![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 09-11-2005 | Valoració: 10

    Maquisim maquisim ^.^!
    Ja et vaig dir que quan tingues una estoneta et comentava :D!
    Doncs aqui estic, però no per gaire temps ja que em toquen més examens!
    Petonassos!

  • Anna, escolta'm bé[Ofensiu]
    Màndalf | 24-10-2005

    Et parla el Gran Bruixot Mandalf i només ho diré una vegada.

    A partir del meu senyal s'hauran acabat les ganes de plorar i es convertiran en alegria i en ganes de riure. Pensaràs en la quantitat de coses que pots fer mentre tinguis disset anys, els amics i amigues nous que pots conèixer i dels setze només recordaràs els bons moments. Els moments de tristor els superaràs amb la teva força i les teves ganes de viure. Tancaràs els ulls i ens veuràs al teu costat, però no ploraràs, estaràs contenta de tenir-nos aquí. Si algun cop notes un buit a dins teu, l'ompliràs amb noves il·lusions i no defalliràs.

    I tot això.....ARA!
    Image hosted by Photobucket.com

  • Anys i anys, per molts anys....
    Feliçitats bonica !!.
    Molts patunets. Pilar

  • MOLTES FELICITATS AnNna!!![Ofensiu]
    ROSASP | 24-10-2005

    No importa tant a qui anava dirigit aquest escrit com el sentiment de amistat i dolços sentiments que l'acompanyen.
    Aquesta capacitat d'estimar i deixar-ho escrit, de saber-se fort amb gent que et transmeten força, il·lusions i energia. Un intercanvi de humanitat que ens fa més persones, més plens dins de la nostra solitud que sempre ens acompanya.
    Te'n adones, per aquí en certa manera tots ens necessitem...
    Estranya i original relació la d'aquesta gran família de relataires.
    Tu n'ets una peça fonamental, xispejant, vital i juganera.
    Un petó per cada any i que siguis molt feliç!

  • Felicitats Annna¡¡¡¡¡¡[Ofensiu]

    La sensibilitats que veses amb aquesta declaració d'estimació és preciosa. Jo com a regal del teu anniversari, t'enviaré un poema que és diu "Amics de mar enllà" i que va dedicats a tots vosaltres, que malgrat jo que estig a Mallorca i a vegades vós enyor una mica, cal construir un pont de paraules que anjem fent cada dia amb el nostres relats i poemes.
    PER MOLTS D'ANYS.
    com no teu email, te'l deixaré penjat al Forum.
    Està publicat a Rc.
    Una forta aferrada pel coll.
    Josep

  • Tot un mistei[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 24-10-2005

    aixó de no saber per quí és. Sembla anar destinat a un munt de gent.

    Son curiosos aquests textes que escrivim per impuls. Quan ho fem creiem que no valen gaire, tenen una importancia emocional per nosaltres i prou. Però, passat el temps, quan ens allunyem de les emocions que els crearen, sovint ens trobem que tenen una força i una qualitat important, vàlides per qualsevol lector.

    Per cert,

    MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!

    ( i no desanimes, deixà els 16 enrera té més de positiu que de negatiu).

  • Llibre | 24-10-2005

    Uns sentiments i unes sensacions que sovint vivim amb neguit. La necessitat de romandre més temps amb aquells qui estimem, i que el dia a dia no ens permet tenir al nostre costat.

    Molts cops ens adonem d'aquestes necessitats després d'uns dies de companyia amb ells/elles. I quan és el moment de dir adéu, d'acomiadar-nos fins a la propera, se'ns obre un buit al bell mig de l'estómac que gairebé ens ofega amb la seva pressió incontrolada.

    Un escrit ben emotiu.

    Petons,

    LLIBRE

    PS.- FELICITATS, ANNNNNNNA !!!!! Que passis un meravellós dia d'aniversari. Gaudeix-lo!

  • <> | 22-10-2005

    les llibretes velles són un tresor.. XDDD

  • per què...?[Ofensiu]
    Capdelin | 21-10-2005 | Valoració: 10

    per què la distància, la separació, la llunyania, les pauses, les absències, avui sí demà no... per què no estar junts sempre, sempre, a cada instant, per què...?
    potser llavors, no apreciaríem tant i tant els moments bons de companyia, potser la massa convivència es tornaria rutina i allò especial ja no ho seria...
    l'important és que ens tens, a prop o lluny, però ens tens, som teus... sempre!!!!
    una abraçada!