Potser

Un relat de: AnNna
Potser, abans de fer una cosa, n’havíem de fer unes altres.
Potser, abans de despullar-nos per fora, ens havíem de despullar per dins.
Potser, abans de callar i parlar amb les mans, calia dir-nos-ho tot de paraula.
Potser, abans de menjar-nos amb fermesa, havíem de vomitar la merda.
Potser, abans d’unir-nos, ens havíem de separar deu metres.
Potser, abans de fer-nos iguals, calia sentenciar les nostres diferències.
Potser, abans d’asseure’ns sobre l’altre, ens havíem de posar drets i no caure.
Potser, abans de suar com porcs, calia ensumar els matisos.
Potser, abans de cridar, havíem de fer fora les pors en veu baixa.
Potser, abans de desinflar els cossos, calia desinflar el neguit.
Potser, abans d’omplir-nos de demàs, calia buidar-nos d’ahirs.
Potser després, abans de vestir-nos, havíem d’estripar-nos l’ànima.

Comentaris

  • Dubtes molt raonables[Ofensiu]
    iong txon | 19-07-2014

    …tot i que, potser, en la prova un dubte raonable no sigui suficient. El meu consell, per no ensopegar sempre amb la mateixa pedra, és que cal tenir-ho molt clar. És clar que cal estimar-se i comprometre's abans de compartir la intimitat de les relacions sexuals! Tal com cal fer un fonament abans de construir una llar. De fet en l'ideal de la creació això del cor humà pel que fa a les relacions home-dona, està fet per lliurar-se una sola vegada i per sempre. El nostre cor té un magnetisme que es gasta amb els desenganys reiterats. Per això totes les tradicions de les grans religions mil·lenàries adverteixen contra l'adulteri i la promiscuïtat sexual. Les grans nacions i les grans civilitzacions s'han bastit sobre una estricta moralitat en aquest tema, tot i que amb el temps i el benestar material, tendeix a degradar-se.

    Bé, suposo que ja n'hi ha prou de rotllo per avui. Al final em sembla que he fet jo mateix el comentari 800, així que m'he permès d'estendre'm una mica, per celebrar-ho.

    Trobo que estan bé aquests minirelats tan esquemàtics que has fet, a base de frases més o menys curtes amb un patró semblant. Tenen ritme i es deixen llegir amb fluidesa. Trobo que és un estil adequat per aquest mitjà, per la lectura en línia a RC, en aquest cas.

    Fa molt que no publiques res nou. Espero que, com dius a la intro del teu relat octubrenc, una mica més avall, si "només escrivim quan estem malament" això sigui un senyal que estàs centrada i rebé. Malgrat tot, també és cert que les muses venen si un s'hi posa (normalment). A veure si trobes una estona de tant en tant per fer una visita i deixar alguna de les teves reflexions/poemes/relats tan personals per als teus "fans" relataires ;-)

    Salut!

    iong

  • MOLT BÉ AnNna.[Ofensiu]
    Annalls | 25-01-2013 | Valoració: 10

    Veig que ets una jove neta molt madura!! M'ha agradat molt el que has escrit.
    Felicitats i endavant!!!
    Anna