Últimament

Un relat de: Sol_ixent

Últimament, sento que les ganes de tenir-te, abraçar-te i dominar-te són més i més fortes.

Últimament, escric perquè a hores d'ara crec que és una de les poques coses que sé fer.

Últimament, em sembla que els dies duren més i les nits són més llargues.

Últimament, dono voltes al llit i no sé cap a quin cantó adormir-me ni a quina hora llevar-me.

Últimament, tinc ganes d'enviar-ho tot a fer punyetes, però tu em dones forces per continuar.

Últimament, m'arrepenteixo de tantes i tantes coses... i enyoro tant el passat que no sé si he fet bé tot el que he fet.

Últimament, parlo escrivint, i crec que això no tothom pot dir-ho...

Comentaris

  • Últimament...[Ofensiu]
    sergi monserrat | 22-03-2006

    penso que hauriem de viure més d'una vida per arreglar el que no hem fet bé i no cagar-la més, encara que em sembla que no podrà ser.

    M'agrada llegir-te, ànims, segueix escrivint .


  • Magnific![Ofensiu]
    Pell de lluna | 19-03-2006 | Valoració: 9

    Felicitats Sol_ixent!

    M'ha agradat molt el teu poema. Crec que has aconseguit trobar les paraules exactes per descriure aquella sensació que tenim tots alguna vegada quan no entenem el sentit de la nostra vida. O potser, sense anar tant lluny, quan ens sentim insatisfets amb la vida que portem Però sempre hi ha un camí de llum que ens espera a l'altre costat de la fosca, només l'hem de saber trobar...

    Endavant! Segueix escrivint, ho fas molt bé!Et seguiré llegint!

  • A tothom ens passa...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 19-03-2006 | Valoració: 10

    Sol ixent, a tots ens passa que, de sobte, ens sorpren la nostra pròpia existència i ja no sabem d'on venim, d'on anem, si el que tenim és correcte...

    Com diria la cançó: "Cap al vespre és quan / estàs com a cansat / i no saps el què fer...".


    A mi m'agrada pensar que, contra aquesta sensació, el millor és fer feina, tenir disciplina i donar-se plaers.

    Al capdavall, la vida, cap vida és segura, però tots podem tirar endavant.

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

140 Relats

441 Comentaris

129776 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)