Tatu

Un relat de: Atlantis

Pinta’m de blanc.
Tatua’m sobre una paret blanca.
Esborra’m del món.

Comentaris

  • Original[Ofensiu]
    MariaM | 16-05-2022 | Valoració: 10

    Que no tèsborri pas.
    Fóra una llàstima...

    MariaM

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-05-2022

    Hola, Atlantis: Gràcies per la visita i la teua bona opinió sobre el meu relat "Les belles arts". Em dius que pot ser "biogràfic". No, no és biogràfic. Que coincidisca, amb una neboda (d'un altre relat fet per mi), no vol dir que siga "biogràfic". És inventat per mi, simplement. M'alegre que t'haja agradat. Com si fora un "conte".
    Això que em dic jo: Cadascú pensa d'una menara diferent, el contingut d'aquest relat.
    Cordialment.

  • Interpretar[Ofensiu]
    Iona | 06-05-2022

    Quan rellegim els nostres propis relats, a més de veure-hi el que hi ha escrit, s'hi barreja tot allò que teníem dins i que ens ha servit per escriure'l, però que en realitat el relat no transmet. Sense adonar-me'n, sé que molts cops dono coses per suposades que el lector no torbarà al text, quedant llavors el relat coix. Pot ser que en el relat que m'has comentat m'hagi passat. Són espermatozous que esperen dins la vesícula el seu moment per poder sortir i fecundar l'òvul.

    Per acabar, afegir com fa en Peter, que em sap greu no comentar-te la poesia. D'aquest gènere no en se pas gens.

    Salutacions.

  • Molt agraït[Ofensiu]
    Peter Egerman | 03-05-2022

    Molt bones, he vist que t'has pres la molèstia de comentar els meus relats, fins i tot del de les mandarines, ja ni el recordava. Volia agrair-te les teves paraules. Em sap greu no poder valorar els teus poemes, però no tinc ni punyetera idea de poesia. Només desitjar-te que gaudeixis mostrant els teus escrits tant com jo ho faig amb els meus. Una cordial salutació.

  • En la vida: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2022 | Valoració: 10


    Un poema en la realitat de la vida, tatuat en la pell blanca.
    Una metàfora de l'existència, això és el que diu a mi.
    Molt original.
    Cordialment.

  • De nou...[Ofensiu]

    Ras i curt em suggereix aquest poema el final d'un camí existencial on hom cerca renéixer de nou sota una altra identitat, on l'experiència viscuda de la vida es transmuta en un nou bategar, lluny de allò, que si bé ha estat de primeríssima importància per créixer i arribar on s'és ara, també ha fet patir... Serà aquest un capoll a descloure?

  • És l'imbècil de l'abril...[Ofensiu]
    kefas | 29-04-2022


    ...que ha arribat fent el ruc i escampant flors (A manera de la Edna St.Vincent)

    I a molts ens buida i volem no ser-hi sense marxar.

  • Prou bé | 29-04-2022

    Tots interpretem segons com som i les nostres circumstàncies!
    Per a mi el poema expressa un desig intens de permanència en la persona a qui demana el tatuatge!
    Molt bonic, molt bona música. Un cant a l'amor!
    Amb total cordialitat

  • No estic segur d'haver-lo entès, però m'ha semblat bastant bo.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 29-04-2022 | Valoració: 9

    Hola Atlantis.

    M'ha semblat un bon relat en vers, parlo sincerament, tot i que no he entès si és el cas d'algú de raça negra que vol ser de raça blanca (com Michael Jackson, déu el tingui en la glòria, i al dir déu no vull dir ni Yahvé ni Jesús, que segons mi s'han apropiat de la paraula "déu" amb descaradura i van regalant perdons com si tinguessin sempre i en tot cas autoritat per a perdonar, tots dos ells barruts per a mi) o bé, en altre cas, tu et refereixes a algú, qui sigui (¿perquè no podria ser una dona?) algú deprimit que vol desaparèixer, que vol suicidar-se o almenys, possiblement, algú a qui no li importaria morir-se ràpidament.

    SIsplau, si no t'és massa esforç i no és cap inconvenient per a tu, digues-me què significa aquest relat.

    Encara que signifiqués una tercera cosa (no em diguis geni perquè no ho sóc) insisteixo en que m'ha agradat; potser tinc mal gust (jo diria que no tant) però lo cert, que pesat sóc, és que el teu minirelat m'ha agradat, mireu vós.

    Ens tornarem a llegir, o almenys això espero.

    A reveure!!

  • Dibuix permanent.[Ofensiu]
    SrGarcia | 28-04-2022

    Una poesia amb mètrica d'aparença japonesa; potser per això expressa un desconsol profund. Sovint calen molt poques paraules per expressar un sentiment intens. El desig de desaparèixer és molt comú i s'expressa en molts refranys i dites populars, però més sovint són unes ganes de desaparèixer només temporals; el tatuatge és permanent, no és una simple pintura. Molta expressió amb poques paraules. (també em fa gràcia que el comentari hagi de ser més llarg que el text)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

160 Relats

1373 Comentaris

99171 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com