SOMNIO QUE M'ESPERES, PERÒ BOJAMENT

Un relat de: Bonhomia

SOMNIO QUE M'ESPERES, PERÒ BOJAMENT

La meva forma dessota,
gula per una cova bruta
de tints de mol.lusc,
de sangs de plenitud de males prunes,
angoixat d'ànima per la meva indecisió oblícua,
tímida i prematura.

Però l'or d'un banc,
emmetzinant de llet calenta la cambrera darrere el cristall,
trauria i donaria,
fins a quedar-me sens teulada,
ni frescs,
ni ja mai més jauria ni m'estiraria
en aquell polsegós catre de mala gana,
a la desventura,
sense ningú de les muses que ténen i contenen
aquella voluptuositat tan llunyana,
bella de cos, excitant i de fresca meravella.


Sergi
Dissabte, Vint-i-tres d'Abril de l'any Dos-mil vint-i-dos

P.D. Si se'm complís...
sé que no m'escau...
però és un camí tant llis...
i a cada moment cruelment m'atrau.
( Massa fort per a mi ).

Comentaris

  • Aclaració[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-05-2022

    No hi ha cap cambrera darrere el cristall. És evident que es tracta d'una banquera. Perdoneu l'error.

    Sergi

  • Atracció[Ofensiu]
    Marnusa | 01-05-2022

    M'ha agradat molt llegir-te Sergi. Expresses emocions tan intenses que es fa fàcil connectar-hi. El desig i un somni fet desig... De vegades els somnis es fan realitat.
    Gràcies per compartir aquest poema i agraïda pel teu comentari.
    Salut!

  • Bella..[Ofensiu]
    kefas | 30-04-2022

    .. excitant, fresca i calenta.
    Tant de bò que el teu somni es faci realitat.

  • Somiar i desitjar[Ofensiu]
    Montseblanc | 30-04-2022

    La poesia, una, té infinites lectures. Cada persona hi veurà, i sentirà, coses diferents. El que jo capto quan llegeixo aquesta és desig d'un altre cos, neguit per no tenir-lo i a la vegada por d'aconseguir-lo. És potser millor viure desitjant que no pas sadollar la gana?

  • Material de rebuig[Ofensiu]
    aleshores | 29-04-2022

    Sergi,
    M’explico el teu poema en clau d’extreure allò de negatiu que portem dins: un exercici de neteja de material de rebuig.

  • FRESCA MERAVELLA. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-04-2022 | Valoració: 10


    Hola, Sergi: El teu poema denota molta sensibilitat. M'ho he llegit dues vegades i entenc que denota molta ambició sobre la teua amada. És una avidesa molt profunda.
    Tens un estil molt bé i original.
    Gràcies per la visita i el teu amable comentari al meu "El teu somriure". Gràcies per dir-me que està molt ben construït.
    Cordialment i fins a l'altra ------.......

  • Intens desig[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 29-04-2022 | Valoració: 10

    No acostumo a comentar l'apartat de la poesia tret d'un o dos relataires. El motiu és molt simple, respecto molt la poesia com qui s'aventura a escriure-la, us considero molt valents, perquè escriure poesia és més difícil de què sembla.
    Dit això, només m'atreviré a dir del teu poema que. Sí ella arribés a desitjar-lo de la mateixa manera, hi hauria focs artificials.
    Gràcies per comentar-me el meu relat "Benvinguda, senyora Smith" i intentaré resoldre't el dubte.
    És un relat amb un punt de vista diferent, qui està mort, és el Sr. Smith, el qual va trobar-se amb la seva dona que s'està morint.
    Espero haver-t'ho resolt,
    Gràcies i fins aviat
    Neus

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515436 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.