M'HAN SUÏCIDAT

Un relat de: Bonhomia

M'HAN SUÏCIDAT

Claustre bojament sembrat de tòxics i perniciosos astres voladors que em duen a la inreflexió. Arbres nuus i morts que són faroles a través de la finestreta d'un wàter ple de merda on cago molt a disgust sentint que em broten vòmits fins a la meva gola cansada de murmurar amb la veu seca i cansada. Matí sense pasta, avui em desallotjen... no... no n'hi ha... ni drets, ni seguretats socials, ni humanitat... doncs totes aquestes trufes inventades sempre han estat l'artifici que ha anat demacrant gairebé la completa majoria dels éssers humans.
Al cap de mitja hora sóc un fred cadàver traient sang de les genives penjat d'un cordillet amb el qual m'he ofegat...

Comentaris

  • Boníssim[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 19-12-2022 | Valoració: 10

    Angoixant, però Boníssim.
    Enhorabona, m'han agradat les descripcions, per dures que siguin ho has travat molt bé.
    Les paraules justes per entendre, el perquè, no vol seguir en aquest món es barreja amb la descripció del suïcidi.
    Enhorabona!
    Bones Festes,
    Neus Marín

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-12-2022

    Hola, bona vesprada Sergi: Gràcies per la teua opinió sobre el meu poema “Tenir fe”. On em dius que és Vent de bonança. És així, cadascú és un món. Cadascú pot tenir la seua idea de tenir fe o no tenir.
    Cordialment.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-12-2022

    Hola, Sergi:
    Gràcies per dir-me en el meu relat Desesperació, que “Espero de tot cor, que l'Hugo se'n surta”. Gràcies pel teu afecte.
    Cordialment.

  • Lliure Albir.[Ofensiu]

    Si donem credibilitat al pecat i el suïcidi és considerat com a tal....Llevar-se la vida en seria un de capital!. Però què passa quan la societat i el món com roda t'empeny a fer-ho?, és pecat llavors?. Suïcidar-se és una manera, en certes circumstàncies, de dir rotundament prou!, fins ací hem arribat... Estimat Sergi, com tostemps ens brindes un relat que fa remoure la consciència humana, si és que l'havem! Nil.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-12-2022

    Hola, Sergi: Gràcies per la teua opinió sobre el meu relat DESESPERACIÓ.
    Em dius que és La sublimació de l'angoixa fosca. Sí que portes raó.
    Aquest missatge que t'escric és veritat.

    Hola a tots i a totes, per primera vegada vos demanem amb fervor, que ens ajudeu a resar pel meu nebot Hugo Molero, té dotze anys i fa uns quants anys que està lluitant amb un càncer d'os en una cama i ja li llevaren l'os perquè tenia una placa de metall, però al final el pròxim dia u del dijous que ve li la tallaran i damunt té metàstasi en els pulmons i estem sobresaltats. Necessitem molta oració, és l'únic que es pot demanar per Hugo Molero. Ell sap com està i pateix molt.
    Gràcies a tots i totes i esperem que reseu molt.

    El meu poema DESESPERACIÓ està relacionat amb aquesta informació que t'envie.
    Cordialment.

  • TRUFES INVENTADES. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-11-2022 | Valoració: 10

    Sí, t'han fet un suïcidi. El món està fet un “petard” i ho has descrit d'una manera que se m'ha fet la pell de gallina. És molt personal, teu!
    No sé si he copsat el sentit.
    Et recomane l'últim poema meu. Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Engoixant....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 29-11-2022

    i dramàtica la situació viscuda, que esdevé amb un final esgarrifós.

    Salutacions Sergi.

    Rosa.

  • Renoi![Ofensiu]
    Prou bé | 24-11-2022

    Quin desassossec! M'he quedat esglaonada de fesomia! Sense sang circulant!
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.