POLIAMOR

Un relat de: kefas

- Sergiiiii!
- Què voools?
- Em pots explicar què hi fa un plec de poemes a dins del meu armari?
- Jo ...
- Si tu! ... Mira, m'incomoden, però tolero amb més angúnia que altra cosa les teves relacions amoroses. T'ho fas amb relats de tota mena. Vares començar amb els nans, els nanoreptes, que això ja frega el vici, després hi vares afegir els del concurs, que Déu sap quina mena d'orgia us porteu i, per si no en tenies prou, apa, a festejar amb els relats clàssics. I amb les seves autores, està clar!
- Montse, ja t'he explicat que ..
- Calla, calla. I tot això sense comptar la poesia. Primer amb els petitons, els nipos japonesos i després amb la poètica visual. Havies d'haver començat per aquesta, noi. Perquè de vista no te'n falta per filar les pretendentes!
- Montse, que només és una distracció.
- Distracció, distracció. La que està distreta soc jo amb tota la teva corrua amorosa. Apa, agafa el poema i posa-te'l al llit, a veure si augmenteu la canalla poètica.
......
- Montseee!
- Què vols ara? Pesat!
- Què hi fa l'Homo Tenebris al meu armari?
- Ah..., encara és aquí?
- Sí, encara! I no em diguis que passava per aquí, per casualitat.
- Doncs mira, passava per aquí i va entrar a saludar-nos. Estava trist perquè ha de tancar la paradeta
- Sí, ja me la conec aquesta.
- Si et plau, em vols escoltar? .. I també perquè ha perdut la inspiració. Em va dir que t'admirava, tu sempre la tens alta la inspiració i ell no sap com fer-ho per recuperar-la.
- Em penso que sé per on vas.
- Li vaig dir que provés de fer com tu. Viure en les teves circumstàncies i que, fent les coses que tu fas, potser se li encomanaria la teva prodigiosa inventiva.
- Ostiii, t'ho fas amb ell!
- Sí, noi. Entre altres coses. És un senyor ben educat i complidor. No sé si a ell li ha tornat la inspiració, no m'ho ha dit, el que sé és que m'ha vingut a mi.
- Montse!
...
- Ja m'ho deies tu. Això del poliamor és la forma més natural d'expressar l'amor. Gràcies per fer-m'ho entendre, amor meu.

Comentaris

  • Promiscuïtat[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-05-2024

    Això us passa a vós per ser un promiscu literari i un tastaolletes. Al que som monògams amb tendència a fer vida de frare lletraferit, aquestes coses no ens passen.
    Mal rabio si mai he escrit un haiku, un tanga o un relat de vint paraules. Tampoc ve de gust portar unes banyes com les d'un búfal cafre.
    Ja sabeu que diu la dita: "val més menjar poc i pair bé".

  • poli-amor[Ofensiu]
    Atlantis | 07-05-2024

    molts amors: relats curts, relats llargs, poesia...tots al llit i a gaudir de l'escriptura.

  • Poliamor... amb les muses[Ofensiu]
    llpages | 07-05-2024 | Valoració: 10

    Un original i inspirat diàleg amb el rerefons de la creativitat literària. Una vegada vaig la llegir que l'autor més original és qui té més amagades les seves fonts d'inspiració. En kefas té la gosadia d'ensenyar-nos-les i augmentar encara més l'admiració per una font inesgotable de relats inversemblants. Enhorabona!

  • L'ORGIA. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-05-2024 | Valoració: 10

    Saber expressar l'amor, com ho descrius tu, és una forma molt complicada, però ho has aconseguit amb "l'orgia" de les persones que volen fer l'amor amb molta gent, seguit, seguit.
    La paraula de "poliamor" ho diu tot. Saber fer l'amor a qui t'apeteix, això és saber fer l'amor per quintuplicar o més.
    Enhorabona per tenir 2095 lectures, al teu haver.
    Cordialment.
    Perla de vellut.

  • Poliamor....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-05-2024

    i polifacètic. Un diàleg ben original i molt ben trenat, com no podria ser d'una altra manera. Ens tens "malacostumats" amb tanta creativitat. Un bon retrat del tema d'aquest mes.

    Rosa.

  • Imaginació a vessar...[Ofensiu]

    Una manera de presentar-nos la diversitat de registres literaris molt original i creativa. Admiro la teva facilitat d'expressar allò que vols dir per mitjà del diàleg i la puntuació ortogràfica que li correspon....Jo pobre de mi em torturi quan escric perquè no passo més enllà del punt, la coma i el signe d'admiració....

  • Poliamor[Ofensiu]
    Canela fina | 06-05-2024 | Valoració: 10

    Una interpretació molt interessant del poliamor! Atrapa de principi a fí.
    Gràcies per l'estona de bona lectura:)

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10