Pastanagada de Nadal

Un relat de: Carles Linares


- Hola, llebre!

- Hola, conill!

- Quina pila de pastanagues que tens, i tan grosses!

- I tan sucoses, podries afegir.

- Venen de l’hort d’en Carles Linares?

- Sí.

- Però hi ha posat una tanca elèctrica, al seu hort. M’han contat que la setmana passada, un senglar hi ha rebut com un llamp i va quedar grillat.

- Sí, i com aquest Carles és un babau que no entén res en electricitat, qualsevol bestiola que hi grilla fa saltar tota la instal·lació, i necessita hores per reparar.

- I com ho has fet, tu?

- Un cursa.

- Una cursa?

- sí, amb una tortuga. I ha guanyat.

- Has fet una cursa amb una tortuga, i ha guanyat ella?

- Li havia contat que en aquell hort, hi havia els enciams més sucosos de tot el país. Que és la veritat. Ah, ara que hi penso, havia oblidat d’esmentar la tanca... llàstima... pobreta...

Comentaris

  • Sap greu[Ofensiu]
    Prou bé | 28-12-2021

    A la mateixa història qualsevol pot perdre o guanyar! Com a la vida! Imaginatiu!
    Amb total cordialitat

  • Estratègia[Ofensiu]
    llpages | 28-12-2021 | Valoració: 10

    M'ha fet riure com se les ha empescat la llebre per arribar a les pastanagues, un exemple de murrieria bestial (que ve de bèstia, del que es tracta). Molt proper a un acudit, un altre relat per recomanar, bona feina, Carles!

l´Autor

Carles Linares

57 Relats

200 Comentaris

14819 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
De nacionalitats francesa i Suïssa, visc a Alemanya i sóc una barreja de catalana, murcià, savoyarda i suís alemànic.
M’he enamorat de la llengua catalana i encara l’estic aprenent i treballant, i el camí és llarg...
Si us plau, perdoneu les faltes que encara en trobareu massa en els meus textos, però, com es diu, de mica en mica s’omple la pica i el meu objectiu és que cada vegada n’hi hagi menys, però també publicar aquí textos que us faci riure i somriure.
Si trobeu faltes més grosses que una casa, m’ho podeu dir als comentaris, moltes gràcies per endavant.

Bilder hochladen

RIURE DE TOT ABANS D'ESTAR OBLIGAT D'EN PLORAR (Beaumarchais)

charles.linares@gmail.com

Com ho podeu veure, en el nom d'usuari, he tret la H per catalanitzar-lo ;-))