ORGASME AD AETERNUM !...

Un relat de: jomagi
De veritat jo no m’ho esperava. Però, després d’estudiar com un possés i amb l’ajuda d’un tutor jesuïta, doctorat ‘Cum laude’ en filosofia; vaig començar a entendre el hermenèutic món filosòfic d’en Heidegger [L’ésser i el temps]... amb tots els seus “Dasein i Sinn des Seins”. Em va costar plors, sang i fetge però, tot i aquest calvari, vaig veure la llum de la realitat que ens espera a tots!...

Tots els que encara restem aquí, en aquest podrit món terrenal fent la viu viu; no som res més que el producte resultant d’un procés sexual/genètic/químic/físic que s’inicià en un orgasme més o menys plaent, conjunt o solitari...

Doncs be, segons els últims estudis publicats en una prestigiosa revista científica de renom, demostra amb certesa i gracies els nous i ‘pocs’ ordinadors quàntics, que una vegada som morts, restem per sempre més en l’infinit univers, en un constant: “Orgasme Etern”...!

O sigui que, qui vagi delerós de orgasmes, sigui femella o mascle, que no pateixi... Ens espera una experiència aberrant i infinita, moltíssim més plaent i gratificant que les vivències nefastes d’aquest món frustrant i pervers!...

Redéu!... Quina espaterrant eternitat ens espera!...

Comentaris

  • Amèn[Ofensiu]
    Canela fina | 03-01-2022

    On s'ha de signar per formar part d'un orgasme etern?
    Vivim en un món de merda, sort en tenim dels orgasmes.
    Amèn ;)

  • Eternitat[Ofensiu]
    TerricheT | 30-12-2021

    Una eternitat curiosa ens espera, doncs.
    No sé si em fa gràcia veure aquest etern instant, o viure'l... si és vida allò que tenim un cop deixem aquest món putrefacte terrenal que ens envolta. Si més no, l'orgasme és un instant de plaer, que cal compartir (pots fer un solitari també, però el contacte és el contacte, crec... ara no ho sé.), així que potser no estarem tan sols, tampoc.

    De moment, tanmateix, no tinc gens de pressa en comprovar aquesta teoria quàntica.

    Bon any, de moment.

    Ferran

  • valoració[Ofensiu]
    Carles Linares | 22-12-2021 | Valoració: 10

    Ups, havia oblidat... t'he donat un deu, haver tant sofert mereix una recompensa ;-)

  • pobre![Ofensiu]
    Carles Linares | 22-12-2021

    Heiddeger per un jesuista... has mancat de poc el manicomi, home ;-) O potser ja hi era per llancar-te en aquesta aventura...

  • Ole ole !!![Ofensiu]
    Gardenia | 21-12-2021 | Valoració: 9

    Tant de bó fos així, o també m'he empassat Heidegger !!!
    Feian vaig tenir !!!
    Ja signo on sigui necessari per gaudir d'aquets univers !!!
    Una abraçada.

    Bones festes

  • Prou bé | 21-12-2021

    Que bé! Tot aclarit! Una bona cosa per quan ens tinguin flotant en el no res!
    Amb total cordialitat