No ho podia entendre

Un relat de: touchyourbottom
La Selda no acaba mai de trobar-se bé. Aleshores es queixa, a estones, però ho fa.
La Selda duu una vida saníssima, arxisana.
Menja productes selectes ecològics garantits, els més garantits.
Fa Pilates quatre cops a la setmana i va a córrer vuit quilòmetres tres vegades.
Vesteix amb roba que no dugui química nociva de la Xina.
Carda amb gent com ella, que tingui les mateixes propietats.

I no entén, no entén com no acaba de trobar-se bé. Com és que les dents les té tacades i sovint té tos. Com la roba li fa una olor pitjor que si fos d'un basar oriental.

No ho entén.

Mentre continua no entenent-ho omple el cotxe de benzina. Va amb ell a tot arreu, llevat de les tres vegades que practica footing.
Mentre continua no entenent-ho va a l'estanc. Sí, el mateix de cada divendres: vint paquets de tabac (del de més bona qualitat), com cada setmana.

I no ho entén. No entén aquestes malures que l'ataquen, ella que és tan sana, de dins i de fora. Així ho comenta i ho recomenta, tot i inhalant fum de les cigarretes, amb avidesa, després de Pilates, dels àpats, de l'anar a córrer i àdhuc quan surt d'haver anat a cagar allà on sigui (que hi ha anat amb cotxe).

Comentaris

  • Som tants i tantes....[Ofensiu]
    jomagi | 03-03-2016 | Valoració: 10

    Haig de deixar de fumar !!!

  • Contradiccions[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 03-03-2016 | Valoració: 10

    Ni fúting, ni menjar de marques estranyes, ni pons ni pilates, ni res de tot això; vida senzilla, aire lliure, caminar i menjar senzill, proper. I tens raó: l'altre dia, al costat del pavelló de la Mar Bella de Barcelona, un futingaire fumava abans de ficar-se al cotxe, suat després de córrer. Una abraçada i felicitats per posar en evidencia tantes contradiccions.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).