Moviments circulars

Un relat de: instants

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

La tocà, plàcidament com un somni d'estels d'argent que el foragitaren de les penombres, i el tacte es tornà essència i la pregunta complaent, la besà, un bes suau, tímid, sensual, un bes de llavis, innocent però amb un toc petit i deliciós de passió, ella el notà, fràgil, sincer, senzill, i sentí la seva mà sota la samarreta acariciant els petits solcs del seu estómac, moviments lents, intermitents, joc de sensacions, els dits composaven paraules sobre la seva pell, secrets que ell comprenia i que els hi mostrava, el batec s'accelerava, primer descompassats, després units a la tendresa, dues voltes de rellotge que es paraven per començar de nou, cadascú al seu pas, amb harmonia i respecte es miraven als ulls, els seus ulls de color mel i el verd màgic dels d'ella, es miraven, i es sentien, ella el besà, amb passió, buscant tots els contactes i racons, cercant la llengua d'ell, i ell apretà la mà i sentí la carn d'ella, tensa, dolça, càlida, exuberant de sensacions, ella li regalava la passió, els pèls eriçats al clatell, i el seu sexe dur exasperat sota els pantalons cercava la pressió necessària del cos d'ella, moviments circulars que desfeien els interpassos de la por, de lo desconegut, ell l'apretava amb força, perdent-se a cada moment, incapaç de controlar l'Instant, la besava amb fricció, els llavis, la llengua, es barrejaven amb els seus cabells i les seves galtes, incontrolats, desxifrant-se els còdigs secrets de les seves històries amatòries, escoltant-se els gemecs i els dubtes, ella li prengué el cap mostrant-li el camí dels aforismes del seu cos, ell no es resistí i es deixà guiar, sabent que descobriria petits tresors desesperats de sucre, i ella parà les seves mans i apretà el cap d'ell entre els seus pits, juganers, àvids de ser bessats, on els mugrons emmanillats a la foscor trobaven el fred necessari de la seva llengua, llengua amb mil moviments que gargotejaven desitjos inconfessables, susurrant dramatúrgies que reclamaven la pressió de la foscor, ell li mossegà el mugró, suaument però intensament, surcava els límits del plaer absolut, ella li prenia l'esquena, aquella esquena forta que acompanyava els moviments i les seves mans apretaven amb cada nova delícia que ell composava per l'ànima d'ella mentre resseguia absent en les pàgines de la seva existència, en aquelles pàgines blanques on cada paraula s'escrivia de totes les maneres, on el sentit i la raó deixaven d'existir i es tornaven un no-res minúscul, es baixaren els pantalons en la confusió de l'instant que se'ls brindava, una unió fugissera i audaç, [és el que té l'experiència] pensava ell, i li obrí les cames i notà la complicitat d'ella, les cames tenses, obrint-se al ritme del desig, reclamant dins seu aquella part d'ell que esperava, i lentament, com un silenci llarg, entrà el foc a les aigües i es mesclaren, en moviments lleugers, dèbils, com quan les seves mans es trobaven i es resseguien amb tendresa, però no eren ells qui manaven, qui decidien els temps, i a cada subtilesa i moviment, aquests es salvatjaven un xic, cercant un gemec més profund, més incontrolat, més encoratjat que l'anterior, els llavis es trobaven units en mil formes, mil contactes on les llengües s'entrellaçaven paraules i bogeries, i l'orgasme, l'orgasme havia aparegut sense avisar, ella s'enroscà al cos d'ell, apretant, pell amb pell, múscul amb múscul, solc amb solc i ell sentí el cos tens, excessivament tens d'ella, els braços no els sentia del moviment majestuós del sexe d'ella i els crits cohibits del primer bes es foneren en l'abraçada del descans exhaust.

Comentaris

  • Quina descripció...[Ofensiu]
    angie | 14-11-2005

    Olé. Molt bo.
    Em sumo al que et deia la Quetz i en Fost, els moviments circulars entre comes deixen una mica extenuat.
    De tota manera, et felicito, no tinc gaire capacitat de relatar en prosa jo.

  • Un bon futur[Ofensiu]
    foster | 20-10-2005

    és el que apunta aquest relat.Te l'anava a comentar però he vist el de la quetz (una poetessa que comenta un poeta) i, de fer-ho, repetiria paraula per paraula el que ella et diu.

    Ara bé, ho sento, però com a escrivà t'haig de dir que a mi sí em pertorba molt la no puntuació, o la puntuació poc acurada. Sé que és voluntari, sé que el ritme va acompassat amb la situació descrita,... però, tot i així, aquest sistema de redacció és vella i ja s'ha utilitzat massa, i tu has de mirar endavant. Prova a combinar frases curtes i llargues. Un sol mot. Una descripció llarga que sí reflecteixi per exemple el joc -llarg en el temps- dels dits dibuixant sobre el cos, recrea-t'hi i segueix altre cop amb frases d'acció. I segueix combinant segons t'indiqui l'estructura del relat-sensació (la idea que tens al cap i que vols desenrotllar).
    Llavors el joc narratiu es complica, i la situació descrita s'omple encara més de matisos i contrastos. Tal qual està el teu relat m'ha agradat molt, però l'he trobat una mica llarg, repetitiu en excés.
    I, ah, la paraula "Instant" no era obligada, no calia posar-la dues o tres vegades ni destacar-la en majúscula (ja,ja)

    Felicitaaaaats!!

    foster

  • Dues paraules![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 17-10-2005 | Valoració: 10

    Guaaaaaaaaau! Germa quina passada, dedicat-hi!
    Ja et vaig dir que segurament hi tindries talent!
    Espero parlar amb tu molt aviat, et trobo molt a faltar!
    Petonets!!
    RaiN

  • quetzcoatl | 17-10-2005 | Valoració: 10

    Caram instants, això és nou...

    Molt bonic, molt bo aquest relat eròtic: fas una mescla de sentiments i sensacions que posa els pèls de punta. I tot amb la mesura de l'erotisme gens estrident, gens barruer; molt suau i tendre, sense deixar-te la passió...

    El fet que només hi hagi un sol punt en tot el relat a mi em pertorba una mica... tot i que mira, alhora li dóna un no sé què de continuïtat...i fa que no poguem parar de llegir fins el final!

    felicitats i una abraçadotassa hehehe

    m

  • Barreges[Ofensiu]
    Biel Martí | 16-10-2005

    Barreges tot l'acte sexual amb la descripció molt ben trobada de sensacions, en el sentit que en fas una acurada selecció. M'ha agradat força, l'he trobat eròtic en el ús correcte de la paraula (que no vol dir ni pornogràfic ni cursi, que és el que us es sol trobar).

    Biel.

  • Instants,[Ofensiu]
    Leela | 16-10-2005

    coincideixo amb la Llibre totalment. Has escrit un relat fluid que va progressant amb totes i cadascuna de les paraules sense caure en cap estridència. El títol suggerent i tendre a l'hora, com tot el relat.
    De veritat que m'ha agradat molt!

    Una abraçada,

    Leela

  • Llibre | 16-10-2005

    Per ser el primer relat que escrius de temàtica eròtica, o tal com tu dius, el primer cop que t'endinses en aquest gènere, trobo que te n'has sortit molt, però que molt bé.

    M'ha agradat el tractament de llenguatge que has atorgat al relat, sense abusar d'un lèxic massa directe que pot enfosquir aquesta imatge eròtica. I has anat entrant en la temàtica del joc sexual amb un ritme pausat però no lent. Les imatges acompanyen al llarg de la lectura.

    LLIBRE

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96507 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.