Dependènciaaaaaa

Un relat de: instants

Ploren els nàufrags en la letàrgia de la seva soledat
i riuen els pobres que la ronden,
dies on la claror del sol és l'ombra dels covards.

Per sempre més,
cauen estels sobre els desitjos
i reviuen els somnis,
mentre segueixen malalts d'amor.




Comentaris

  • Festaaa!!![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    PARTICIPA! RESPON AMB UN ALTRE MISSATGE A QUI T'HA ENVIAT AQUEST, per exemple...

    Bon diumenge tinguis i feliç aniversari passis!
    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • És molt trist...[Ofensiu]
    Xantalam | 18-06-2008

    aquest poema, però intens i clar.
    Em quedo amb una frase preciosa "cauen estels sobre els desitjos"
    Una abraçada,
    Xantalam

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96124 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.