Traició

Un relat de: instants

Parles,
mots buits de contingut,
sedueixes,
t'enganyes,
m'enganyes.

Em demanes el cel
sense ser capaç de contemplar-lo,
em demanes somnis i il.lusions
sense ser capaç d'escoltar-te.


A voltes,
SER
és
deixar de creure qui creus que ets.

Comentaris

  • ser..[Ofensiu]
    Nyanga | 13-01-2010

    Marevellada per les teves paraules, curtes, justes i tan reals...i a la vegada tant i tant intel.ligents, com les del teu comentari (moltes gràcies) i com la frase final d'aquest poema...

    A voltes,
    SER
    és
    deixar de creure qui creus que ets.

    Estic realment i gratament sorpresa!
    Passaré sovint per llegir-te!
    Una abraçada,

  • revolucio | 31-08-2009

    hola pauet!
    feia moltisssimq no entrava xaqui... lllegint llegint ... i dic vaig a deixarli un comment...
    M'aGRADA! PETONS!

  • gypsy | 06-04-2007

    Traïció demana venjança o millor encara, indiferència.

    petons.

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96127 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.