U.R.V.

Un relat de: instants

Foc!

Que cremin als quatre vents,
La meua ànima,
que no quedi cap rastre del meu jo.

No te rindas!
Resiste.

Fòssils!!

Fins quan?

Fins quan seguireu dalt del vostre planer imaginari?

Fins quan seguireu enganyant les ànimes joves i volàtils ?

Fins quan amenaçareu la creativitat ?

Fins quan condicionareu la meva imbecilitat ?

Fins quan cercareu medalles a costa de la incredulitat?

I el més trist,

Fins quan no respectareu als infants ?


FILLS DE PUTA !!

Comentaris

  • Estic totalment dacord...[Ofensiu]
    onatge | 09-01-2008 | Valoració: 10

    amb tot el què dius. Hi ha professors universitaris que són patètics... Tinc una filla que va la UNI., i m'explica cada cosa... I en general és com si no volguessin que tinguis idees i encara menys que les exposis en públic... I que valoren o puntuen segons la cara..., també ho comparteixo que és així. LAMENTABLE !

    una abraçada instants. onatge.

  • jaumesb | 09-01-2008

    eduquem

    tots assassinem

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96122 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.