Ímpetu

Un relat de: instants

Vidres trencats,
somriures esboçats,
il.lusions.

No es perd si no es juga,
llença-les ben lluny!

Que cap tirà les pugui agafar,
que res et deturi vers l'infern.
Juga!

Car que perdis
somriu,
no deixis de Ser.

Viu!

Dedica't temps,
estima't sense condicions,
deixa d'escoltar les misèries dels altres i
escolta les teves,
enfrontant-t'hi!

Plora.
Riu.
Canta.
Despulla't !

Senzillament,
sigues tu.

Comentaris

  • ímpetu[Ofensiu]
    diesi | 19-10-2008 | Valoració: 10

    waw

    sorprenent

    directe fins a fer mal... però amb un bon missatge que transmetre

    un petó!

    #NaT#

  • * No es perd si no es juga *[Ofensiu]
    kispar fidu | 17-02-2008

    (quina ràbia!! se m'ha esborrat just quan el tenia acabat...! ho sabia...! és que el teclat d'aquest ordinador és un desastre!)

    bé... és igual, intentarem repetir-lo!

    Enfronta't-hi!

    M'ho aplico! més d'un cop hauria de fer-ho, perquè sovint em faig enrere per por a llançar-me o a perdre quelcom... i després te n'arrepenteixes.

    Arriscar-se. Bon tema. Fins que no s'intenta no se sap. Quantes coses queden enrere per por a fer el salt...

    Tenia pendent passar-me per aquest poema teu! i una bona recomanació. M'ha agradat, de vegades ens oblidem de Permetre'ns ser.

    Saps a on vaig dormir divendres? Al refugi St.Benet (ara no sé si es deia així exactament) de Montserrat! sí, sí! Vam anar amb unes amigues des de Manresa a Montserrat caminant, i vam fer nit al refugi! (quin freeed vaig passar! i jo amb sac d'estiu...!). Ara que he vist la foto, he recordat que ets de per allà! i m'ha fet gràcia.

    Tinc ganes de repetir una trobada com la de l'altre dia! va estar molt bé!

    Et deixo l'enllaç del poema que et vaig dir quan em vas demanar per algun escrit meu: Permet-me el luxe

    ens veiem pels móns i les lletres!

    que vagi bé,
    Gemma, kispar

  • OlgaglO | 07-04-2007

    Hola
    he passat de ser autora a ser "només" comentarista.
    M'han emocionat les teves lletres vitalistes.
    "Plora.
    Riu.
    Canta.
    Despulla't !"
    Que simple i que complexe...! M'agrada el que em transmets. Molta valentia s'encomana de les teves lletres.
    Mai t'havia comentat, tot un plaer.

  • La presó del teu jo[Ofensiu]
    Nurithy | 07-04-2007

    i com podem desitjar la llibertat si som presoners de nosaltres mateixos?


    Núria Badia

  • però és que...[Ofensiu]
    Nina Abril | 29-03-2007

    de vegades costat tant, tant... ser un mateix, que ens amaguem darrera dels altres, i fem bona cara a la resta del món.

    Nina Abril


  • ginebre | 28-03-2007

    ostres! Sí sí! Això és un himne, una proclama!!
    m'he quedat sorpresa!
    el primer dia que et veig. Vaig a espiar una mica més pels teus espais.
    Txau!

  • Passem[Ofensiu]
    Melcior | 06-02-2007

    una mica d' energia i vitalitat ,encomanem .
    Endavant.

  • Felicitats[Ofensiu]
    sants78 | 17-01-2007 | Valoració: 10

    Sempre que m'he llegit un text teu m'he quedat enganxat. Felicitats per la teva força.

    "El bé més preuat és la llibertat..."

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96127 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.