llegeix suau...

Un relat de: mar - montse assens

-
-
-

llegeix suau...
paraula a paraula
com si fos delicte
fer-ho d'una altra manera.

llegeix amb mi...
anhelant els sons
que em són silenci
ennuegat a la gola.

llegeix per tu...
amb els ulls clucs
sense escoltar,
només sentir.

llegeix senzill...
doncs de dos mots
en faré un
que ho digui tot.

llegeix només,

llegeix senzill,
llegeix per tu,
llegeix amb mi...

llegeix suau: """" t'estimo"

Comentaris

  • Molt i molt,[Ofensiu]
    panxample | 06-12-2011 | Valoració: 10

    M'agrada molt ! avui he trobat el moment per dir-ho.
    Suau, a cau d'orella, lliscant amb tendresa i el tornaré a llegir !
    Tant m'ha agradat que ha estat inspiració per una presentació de uns dibuixos aquests.
    Vinga endevant!

  • elienna | 19-12-2008

    M'agradat molt! :)

  • conèixer la suavitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-08-2008 | Valoració: 9

    He trobat i llegit unes quantes vegades aquest relat.

    Valoro la persona i estimo la suavitat de les persones. I llegir també.

  • Profundament original!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 16-08-2008 | Valoració: 10

    M'he quedat sorprès!! I pensar que és el primer relat que jo et comento... És una espècie de pecat no haver-te llegit més sovint. A veure si ho faig més sovint.

    El relat és molt sorprenent, i molt ben dissenyat, i simpàtic... La idea és "una guspira" ràpida i fugaç, però impressionant.

    Ja veus que m'has ben agradat. El pecat que faig de no visitar-te més només s'arreglarà visitant-te més; de moment ja està dit...

    Salutis!!

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 16-04-2008

    Aquest any s'ha fet una Segona Edició de Poemes il·lustrats...

    A l'abril de 2005 es va fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt i una de les activitats organitzades va ser la il·lustració d'una tria de poemes d'autors de "relatsencatala.com"

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema va ser escollit per a ser il·lustrat.

    I informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una altra trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    Les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt vull donar-te les gràcies per la participació en aquella Primera Edició de Poemes il·lustrats.


    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

    ps- En aquest bloc podràs veure el teu poema il.lustrat
    http://poemes-illustrats.bloc.cat/

  • llegeixo[Ofensiu]
    Lavínia | 03-10-2007 | Valoració: 10

    atentament perquè, de manera empàtica, a qui vagi dirigit el poema n'ha d'estar orgullós. Llegeixo amb ull crític i he pogut percebre la sàvia combinació de mots en el teu poema i la tendresa i amor que destil·la.

    Ets tota una poetassa, Mar, i vagi la meva admiració pel que has escrit.

    Un petó

    Lavínia

  • Que plè, que intens,[Ofensiu]
    RATUIX | 04-07-2007 | Valoració: 9

    Dolç i suau. Llegits els dos mots en un, fent-se esperar...
    Molt bonic.

  • Preciòs[Ofensiu]
    Somiadora Emboirada | 21-06-2007 | Valoració: 10

    SON LES PARAULES MES BONIQUES, I QUE ET PODEN DESPERTAR MES SENTIMENTS, QUE PODEN SORTIR DE LA BOCA D'UN INDIVIDU CAP UN ALTRE. M'HA FET SENTIR MOLT BÉ.

  • Suau..........[Ofensiu]
    Naiade | 22-05-2007 | Valoració: 10

    Lectura relaxant, que vulguis o no et fa anar al seu ritme suau.
    M'ha agradat molt. El final ho diu tot.

    Una abraçada de Naiade

  • I suau he llegit[Ofensiu]
    hemera05 | 28-05-2006

    Acabo d'aterrar. Aquesta és la primera lectura i ha estat una gran troballa. T'he llegit amb molta calma i m'agrada el teu estil senzill i suau. Ja tens una nova seguidora.

  • m'agrada[Ofensiu]
    jaumesb | 24-01-2006 | Valoració: 10

    el poema, cap on ens portes, m'agrada com vas cap a l'amor

  • Hem sembla increible...[Ofensiu]
    pseudo | 19-01-2006 | Valoració: 10

    Que no hagués comentat aquest poema essent el primer que vaig marcar als meus preferits!!!

    Només dir-te que és magnífic!

  • Bonic poema[Ofensiu]
    filladelvent | 13-09-2005

    Molt sensible, petit, a cau d'orella, xiuxiuejat.
    Té de dir que no m'esperava el final i que no m'hi ha qüallat; m'haguera agradat més deixar-lo com estava, sense l'última frase que per a mi li treu allò que té d'original.
    El millor, el segon paràgraf.

    Et continuaré llegint,

    -Filladelvent-

  • Suavitat. Calma.[Ofensiu]
    jacobè | 10-06-2005

    Gràcies per convidar-me a gaudir de la suavitat de les lectures de la vida. Ho faré més sovint. Una carícia.

  • nani | 18-05-2005


    impressionant la lectura atenta i calmada que aconsegueixes que el lector fem...

    molt bé...
    de veritat!
    m'ha agradat!

  • Un acte d'amor[Ofensiu]
    Bartomeu Carles | 23-04-2005

    Llegir paraula a paraula, a poc a poc. Llegir per a un mateix però sabent-ho que no fem sols. Deixar que algú ens llegeixi, amorosament.

    Què més es pot demanar per als que ens agraden els "balls" de lletres?

    No sóc massa avesat a llegir poesia, però no puc estar-me'n de fer-te arribar l'enhorabona per aquest poema de caramel. M'ha arribat al cor, en plena diada de Sant Jordi.

    Per molts més!

  • Genial![Ofensiu]
    Ginebra Baluart | 11-04-2005 | Valoració: 10

    M'ha encantat!!! Tan tendre, tan suau, es desfà mentre el llegeixes...Que maco que algú escrigui això per tu...

  • ara llegia...[Ofensiu]
    Equinozio | 10-04-2005 | Valoració: 10

    suau...

    però m'en vaig a dormir, a llegir poesies, unes que llegiré suaus per poder pensar que algu m'estima, o que jo estimo a algu...

    aquesta nit
    llegiré per tu
    llegiré per mi
    llegiré com mai ho he fet...

    molt belles són aquestes paraules que les faig meves...

  • Deler...[Ofensiu]
    rnbonet | 10-03-2005 | Valoració: 10

    ...de llegir, espaiet, vers a vers, mot a mot...
    Senzill, però tendre... Curt, però complet...

  • Suau, tendre, melós,[Ofensiu]
    OhCapità | 21-01-2005

    ...., senzill, sentit, somiador,...., maquíssim!. Poema per llegir baixet a cau d'orella ,...., per acabar amb petons suaus ....

    Un petó suau. He fruit de l'encant de les teves paraule. Gràcies.

  • Ho veus[Ofensiu]
    Thalassa | 21-01-2005

    com et vaig dir que hi havia poemes teus que m'agradaven molt? aquest n'és un! i n'hi ha d'altres! el problema és que cerc que no t'havia comentat mai... perque no me'n recordo, de vegades i tampoc en sé gaire, de comentar...

    Doncs res, això, que em van agradar moltíssim en el moment que els vaig llegir, i em segueixen agradant molt!

    Petons!

    Thalassa

  • M'he quedat bé.[Ofensiu]
    cescarnau | 16-01-2005 | Valoració: 10

    CESC ARNAU


    MAR:

    La musa de la inspiració passava a prop teu el dia que vas fer aquest poema que em sembla una meravella.

    El ritme pausat, l'al·literació ben emprada, líric i senzill -encara hi ha poetes que es pensen que com més carreguin els textos de metàfores increïbles, vocabulari per consultar de seguida al diccionari, són millors- quan tots sabem que a un poema per ser no li cant tant.

    Traspasses les línies del poema, ets com una aparició que arriba al lector, seus al seu costat per llegir suau, amb ell, senzill.

    MOLT BÉ.


    SALUT
    CESC

  • Paraules de cotó fluix...[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 10-01-2005 | Valoració: 10

    Quins versos més macos, més suaus, més tendres, semblaven paraules de cotó fluix flotant en l'espai....
    M'ha agradat molt. Felicitats!
    AtzaVaRa

  • llegeix suau...[Ofensiu]
    Shu Hua | 01-11-2004 | Valoració: 10

    et felicito, no faré servir majúscules ni paraules grans, amb frases curtes per no trencar l'harmonia del moment. No sé si t'havia comentat mai res, però aquest poema m'ha agradat molt i molt.

    una abraçada
    glòria.

  • llegeix[Ofensiu]
    pablo | 30-10-2004 | Valoració: 10

    llegeix
    només llegeix

    SUBLIM

    quina manera més bonica de dir "t'estimo"

  • suau,dolç,tendre...[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 17-10-2004 | Valoració: 10

    és sublim l'art quan amb poques paraules i fiques l'infinit.
    Afegim al mot un altre " t'estimo i et desitjo"
    i si et corresponen... vius foll d'amor. Un Mar d'amor!
    A més a més afegeixo la suma dels altres comentaris, com si fossin meus !

  • Vicenç Ambrós i Besa | 28-09-2004 | Valoració: 10

    És el poema ideal per xiuxiuejar a l'orella sota la lluna d'estiu. A poc a poc. I fent de les dues paraules (et desitjo!!!) una d'única que ho diu tot (t'estimo).
    Gràcies per poesies com aquesta, mar!

    Vicenç

  • és tendre[Ofensiu]
    Dolça | 21-09-2004 | Valoració: 9

    Tendre, suau i dolç és el poema i el missatge.

Valoració mitja: 9.77