No era un malson

Un relat de: mar - montse assens

Es regirava al llit. Els dits se li esfilagarsaven i embotien cada cop a un ritme més frenètic. El pessigolleig als forats del nas i el brunzit a l’oïda eren tan persistents que tenia la cara ensangonada de les esgarrapades que s’infringia volent-se arrencar nas i orelles. Eren milers, milions de diminutes bestioles llefiscoses que s’anaven entaforant dins del seu cos. Les convulsions feien que l’espina dorsal s’arquegés com una serp. Amb els ulls roents s’incorporà per mirar-se al mirall. La imatge reflectida era ell, però a les conques dels ulls imperava la negror. Va deixar de sentir res. Mentre dormia, els àcars l’havien buidat.

***

Microrelat per a participar en l’XI CONCURS DE MICRORELATS ARC A LA RÀDIO "GÈNERES NARRATIUS". El tema del mes de desembre és: Terror.

Comentaris

  • Quina picor....[Ofensiu]
    MariaM | 06-02-2022 | Valoració: 10

    Llegia i em picava tot.... crec que ja no puc ser més explícita, i el teu relat més real.
    Una abraçada.
    MariaM

  • Protesto![Ofensiu]
    Carles Linares | 04-11-2021 | Valoració: 9

    en nom de l'associació de defensa dels àcars domèstics i contra l'acarofòbia, protesto, perquè aquest relat és parcial i accusatiu, ens dona el paper dolent sense argument. Nomès puc dir-li una cosa: espera, que trobarem on vius...

  • Perpicaç[Ofensiu]
    berguedana | 26-12-2020 | Valoració: 10

    Quan una espècie tan minúscula pot fer tan de mal, el relat esdevé encara més terrorífic.

  • Al·lèrgics![Ofensiu]
    E. VILADOMS | 23-12-2020

    Al·lèrgics als àcars, aquest més absteniu-vos de llegir el relat de la Mar!
    Bones festes, Montse!

  • Bon relat[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 21-12-2020 | Valoració: 10

    El teu rekat m’ ha fet pensar en una persona que tenia una gran alergia . Deia s’ el menjaven de viu en viu. Clar era per la gran picor que tenia . Bon relat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC

Valoració mitja: 9.75