Una de pirates...

Un relat de: mar - montse assens
Una de pirates...

Les onades passaven per sobre el vaixell i esclataven sobre la coberta. El temporal no feia pinta d’amainar i a l’horitzó d’aquell mar embravit, els llamps deixaven entreveure la silueta d’una galera.
––Capità, vaixell a la vistaaaa!!!
––Distingeixes la bandera?
––Sí, és un vaixell pirata, porta la bandera de la calavera.
Les veles cruixien amb el vent i el vaixell s’escorava de tal manera que els mariners anaven d’una banda a l’altra agafant-se on podien per no caure al mar.
El capità va donar l’ordre a tots els mariners que estiguessin a l’aguait per si eren abordats... però de sobte va canviar de parer.
––Timoner, tot a babord ––va cridar el capità.
El timoner no va acabar d’entendre aquella ordre que el feia girar en direcció al vaixell pirata, però la va complir.
––Mariners, prepareu-vos per abordar.
El capità va decidir que serien ells qui atacarien abans de ser atacats...
Però de sobte s’escoltà la sirena d’un buc mercant que els va deixar paralitzats. Amb la foscor no l’havien vist i van témer una col·lisió.
Però res de tot això va passar perquè era el timbre de l’escola que anunciava que l’hora del pati s’havia acabat.
––Vinga nois, demà ja tornareu a jugar a pirates ––va dir la mestra.
Cada dia vivien una aventura i ara una altra els estava esperant, la de la cultura, la de l’aprenentatge i la de potenciar així la imaginació que en definitiva era el que els portaria a viure l’aventura més gran.



******
Microrelat per a participar en l’XI CONCURS DE MICRORELATS ARC A LA RÀDIO "GÈNERES NARRATIUS". El tema del mes de gener és: Aventures.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 06-02-2022 | Valoració: 10

    No gosava comentar els teus relats, fins avui.
    Gràcies, mestra.
    Bon relat sense enrotllar-te.
    Una abraçada.
    MariaM

  • sorprendre el lector[Ofensiu]
    Carles Linares | 04-11-2021 | Valoració: 9

    Un relat com els que m'agraden, i que m'agrada fer també: menar el lector a on vols portar-lo i acabar amb una sorpresa... una història de pirates tan cunta, m'esperava tenir una sorpresa, però no havia pensat en els nens jugants...

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC