L'hora d'en Gust

Un relat de: Pallars
L’ascensor no funciona. Ha de pujar set pisos a peu, carregat i a les fosques. Quan arriba esbufegant a mig camí s’obre la porta del quart segona i una mà decidida l’engoleix cap dintre. Ella esperava aquest moment amb ànsia. Feia temps que tenia l’escena dibuixada al cap. Ha estat capaç d'enroscar una corda al voltant del coll del violador. Ell no està en condicions de fer res; només pidola clemència amb una mirada que ella ignora.
És l’hora de deixar intervenir en Gust. Res més potent que els seus ullals.

Comentaris

  • Em pensava que t’havies equivocat...[Ofensiu]

    Em pensava que t’havies equivocat, perquè el Quart segona, era una sèrie, més aviat còmica, de Tv3 dels anys 90 del segle passat, protagonitzada per Amparo Baró [Sí, sí! Posaven Amparo... no Empar], Joan Pera i Àngels Gonyalons... i distret amb aquests pensaments, en Gust, una mica més i em mossega.
    Bon any, Mercè, bon any!
    —Joan—

  • Molt bo[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 01-01-2021

    Críptic i concís, sense cap paraula sobrera, i ben escrit.
    Terror de la vela escola on no calen més floritures. Mereixia més al concurs, al meu entendre. Et felicito igual, és un bon micro.

  • Atrevit[Ofensiu]
    berguedana | 26-12-2020 | Valoració: 10

    Quan amb tan poques paraules hi ha un argument atrevit i escaient, diríem que l'autor o autora té bon Gust per l'escriptura.
    Ànims, espero el següent.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC