L'hora del pati

Un relat de: Laiesken

Filosofia. Buf! N'estic fins al capdamunt de tot d'estudiar! Aquests dies estem d'exàmens i quasi tot el curs al pati tan feliç. El que passa és que clar, jo necessito com un set per treure una mitja acceptable de filosofia, i jo no estaria aquí estudiant com una burra si aquella porca de la de filo no m'hagués suspès el parcial. Quina merda! Mira m'estic enfadant jo sola eh, me'n vaig a la finestra a que em toqui l'aire... no puc més. Buf! Quin xivarri! Clar els de 3er i 4t de ESO no poden anar al pati de sempre perquè està en obres i estan tots els imbècils amb la cara com el cul d'una mona jugant a futbol. Algun dia li trencaran la cara a algú amb la pilota i s'organitzarà un sidral de tres parells de collons. En fi, jo com quasi no baixo mai al pati... Mira-la. Ja està sobant al que tingui més a prop. És que aquesta porca no podrà parar mai? Només fa tres dies que es va saber que s'havia enrotllat com unes cinc vegades amb el Guillem quan sortia amb el John. I mira que el Joan és molt bon paio!! No se la mereixia. I naturalment, ja va envoltada de tota una cort de cremats que no veuen altra cosa que aquell parell immens de tetes que té. Ja m'agradaria saber si són totes de veritat. Quin panorama. Al nostre curs hi ha com tres víbores així. Avui només n'ha vingut aquesta. Entre totes tres els deuen haver fet de tot a tots els nois del nostre curs. Alguns diuen que entenen molt de llengües, però cap d'elles fa l'humanístic. No, no, si és un acudit molt bo!... Ui al costat hi ha el ramat de les nenes de 3er. Vaja quina legió de futures cremades! Em sembla que n'hi ha un parell que ja van "per feina" entre els de 4t... Bueno, els de 4t encantats de la vida. Les de 4t sí que són bones noies. La Claudia, la Núria, l'Anna, la Carla... No porten les pintes de "se mira mucho pero de momento no se toca" però pel que m'expliquen no es queden enrere... Ui i els de primer... Són un món apart. Follen com a conills però tots els seus sidrals no putegen els dels altres cursos. Fa poc va córrer el rumor de que alguns d'ells havien fet una macrofesta a casa de no sé qui i van acabar tots com en una bacanal. Ai! Si falta una que es diu... la Marta! Hòstia clar! Si és la que està a l'hospital! És la germana de la Alba, que ahir ens va explicar lo de l'anorèxia de d'ella... que fort es veu que una mica més i se'ls en va. Bueno, jo com mai em preocupo d'aquestes coses... Ei!... Quin xivarri! Ui, ui una baralla! Qui són?... no els veig... ah ara hi van el de castellà, el Josep i l'altre que és substitut dels de biologia de l'altra classe que no sé com es diu... Clar! El pobre Jordi. Els capullos de 3er... Adrià i companyia. Quina púrria! Es creuen els amos del món! Han anat a provocar un altre cop el Jordi i aquest ja fart del que li fan sempre s'ha cabrejat. No m'estranya. Però amb lo bon noi que és... fa poc em sembla que es va acabar el de Rebel·lió a la granja, de George Orwell... li va agradar molt, li havia recomanat jo... És que mira que són cabrons!! Molts esperem que no passin de 4t i s'en vagin a pringar al súper, o al mecànic o a on sigui... carn de fàbrica. El Jordi és dels típics que quasi no viu en aquest món. És l'ovella negra de la juventut d'avui dia. Ui mira el Roger, el Marcel i companyia xerrant! Deuen estar discutint de qualsevol cosa d'actualitat. Dos heavys i tres punks, un d'ells tirant a skin, però quan vol. Mira com si no existissin tu. Estan allà xerrant de política com qui comenta les xafarderies del cole. Vaja una tribu. Però són molt bon paios, alguns són monitors d'esplai... són els més madurs de batxillerat. I de tant en quan són els que més xerren amb el Jordi, que també les notes que treu el xaval... Molts segur que li tenen tírria per això. I són els que tenen més amics a fora que a l'insti, i alguns surten amb noies a fora també. Au, s'acaba al pati, a patir que ara toca filo i després a dinar a casa, i demà comencem amb història!... Vaja una setmaneta...

Comentaris

  • Una salutacio[Ofensiu]
    Esquitx | 03-12-2006

    Preferiria fer-te-la a la teva adreça electrònica Adriaqf@hotmailcom, però l'ordinador em diu que no admet el meu comentari. Agrairia que em repetissis la teva adreça carrecta a Miquel#globalhealtcare.es

  • Joventut[Ofensiu]
    Bufanuvols | 01-12-2006

    El món és així... Joventut (part IV)

  • Identificada...[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 28-11-2006 | Valoració: 8

    ...ami no m'agrada baixar al pati, i menys ara que és quan fa fred! Prefereixo anar a la biblioteca amb les amigues, que sortir, i veure tot el que has descrit. Crec que tot el que has dit és molt cert. Les "víbores" com tu les dius.. també els repetidors, els que rep totes les "collejas" el tio rodejat de fans amb ulls envidriats, la de les rastes, la gótica, el que es rasca els collons en mig del pati sense retreures... de tot vaja... per sort, la majoria de nois i noies que no ens interessa tot aquest món baixem abaix i la liem una mica entre els volums d'enciclopèdia. Allà també hi ha una fauna bastant variada per aixó!
    1 Ptó