L'ego pujat!

Un relat de: Adolf Izquierdo Borràs
Avui, estic content... sembla que el mirall del lavabo em reflecteix més jove que de costum. Quan surto al carrer, els rajos de sol, tan agradables quan fa fresca, omplen els carrers de llum i escalfor, i no puc dissimular un bon somriure, perquè tot sembla augurar un agradable passeig.

He decidit donar un tomb per l'interior de la ciutat, recorrent els carrers més cèntrics i comercials. M'agrada contemplar la gent, amb els seus tràfecs, els diferents tons de pell, costums i maneres de vestir... Camino alegrement, observant tot i tothom que em cridi l'atenció.

Avui, fins i tot, sembla que la gent em dedica més somriures que de costum... estic convençut que, l'estat d'ànim positiu amb què m'he llevat, deu projectar un especial atractiu al meu rostre.

Torno a casa satisfet i amb l'ego pujat..., ha estat una estona agradable.
Obro la porta i em veig reflectit de cap a peus al mirall del rebedor, just davant meu...

-Òndia!... quin ridícul!... he anat tot el matí amb la bragueta oberta!

Adolf Izquierdo Borràs, febrer de 2023

Comentaris

  • L'ego es l'ego[Ofensiu]
    Prou bé | 09-02-2023

    És important perquè si ho diem en català, vol dir res més que JO. I no és poca cosa, donat que és l'únic que tenim de veritat: nosaltres mateixos.
    Tan se val si un dia del tenim al O baix, el que cal és tenir-lo clar!
    El ridícul el fan, per a mi, aquell que troben còmic la visió d'un descuit.
    Amb total cordialitat

    (Em sembla que m'he embolicat en el comentari)

  • Farmàcia.[Ofensiu]

    A voltes cal tenir l'ego pujat per tirar endavant a la vida...Sempre i quan aquest no faci mal als altres, és un bon exercici gestionar-ho segons convingui. Però amb aquest final tan brillant de dur la bragueta oberta m'has alegrat el dia perquè m'has fet recordar els temps de la meva joventut quan dèiem allò de : portes la farmàcia oberta". Un bon relat, enhorabona. Nil

  • HAHAHA[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-02-2023

    Ha entès que els somriures de la gent tenien un motiu diferent del que ell es pensava.
    L'ego que tenia pujat, dèu haver baixat de cop.

    Divertit Adolf.

    Salutacions.

    Rosa.