Cercador
Un tracte excel·lent!
Un relat de: Adolf Izquierdo BorràsFa poc temps que, el Sr. Güell, s’ha jubilat. Avui, ha entrat a l’oficina d’una nova entitat bancària per obrir un compte. Però, abans vol testejar-los una mica. Vol saber si cuiden mínimament al client, si practiquen una bona atenció presencial, si els importen les persones o, si més no, si ho saben dissimular una mica.
És un avi modern, li agrada la informàtica i, donada la seva edat, se’n surt prou bé. Gairebé ho fa tot amb l’ordinador… però encara hi ha tràmits que s’han de fer a l’oficina. Les darreres vegades que hi ha hagut d’anar, s'ha evidenciat la degradació de la qualitat del tracte personal de la banca en general.
Ja fa dies que li balla pel cap d’engegar a pastar fang els bancs amb els que opera darrerament. N’està ben fart d’haver de demanar hora cada cop que necessita alguna cosa de la seva oficina, de fer cues, d'haver de treure els diners en un caixer situat al carrer, de que li cobrin per qualsevol petit servei que abans era gratuït…
Dins l’oficina del nou banc es passeja per davant del mostrador, observant els cartells que anuncien el bon tracte al client i totes les avantatges immillorables de l’entitat… Darrera el mostrador hi ha tres treballadors i, tan sols, un altre client. Després de deu minuts, ja s'ha llegit tots els cartells, fins i tot els de lletra petita…
Se sent invisible… encara no li han dit ni bon dia…
De sobte, encara el carrer..., sense dir res..., no cal..., perquè ja està tot dit!
Adolf Izquierdo Borràs, febrer de 2023
És un avi modern, li agrada la informàtica i, donada la seva edat, se’n surt prou bé. Gairebé ho fa tot amb l’ordinador… però encara hi ha tràmits que s’han de fer a l’oficina. Les darreres vegades que hi ha hagut d’anar, s'ha evidenciat la degradació de la qualitat del tracte personal de la banca en general.
Ja fa dies que li balla pel cap d’engegar a pastar fang els bancs amb els que opera darrerament. N’està ben fart d’haver de demanar hora cada cop que necessita alguna cosa de la seva oficina, de fer cues, d'haver de treure els diners en un caixer situat al carrer, de que li cobrin per qualsevol petit servei que abans era gratuït…
Dins l’oficina del nou banc es passeja per davant del mostrador, observant els cartells que anuncien el bon tracte al client i totes les avantatges immillorables de l’entitat… Darrera el mostrador hi ha tres treballadors i, tan sols, un altre client. Després de deu minuts, ja s'ha llegit tots els cartells, fins i tot els de lletra petita…
Se sent invisible… encara no li han dit ni bon dia…
De sobte, encara el carrer..., sense dir res..., no cal..., perquè ja està tot dit!
Adolf Izquierdo Borràs, febrer de 2023
Comentaris
-
Abús[Ofensiu]Marina i punt | 16-02-2023
No puc estar-hi més d'acord- El tracte dels bancs amb els clients i, especialment, amb la gent gran és absolutament nefast.
Salutacions -
Realitat....[Ofensiu]Rosa Gubau | 16-02-2023
absoluta el que expliques. Què poc valorades som les persones d'edat si no hi ha un bon interès darrera. Una queixa que comparteixo del tot. Les entitats bancàries son..... en fi, deixem-ho córrer.
Des que publiques, llegeixo tot els teus relats. M'agraden.
Salutacions Adolf.
Rosa.
l´Autor
Últims relats de l'autor
- Realitat Virtual.
- Darrera conversa amb la Intel·ligència Artificial
- La intel·ligència artificial, la meva millor amiga.
- La pel·lícula de guerra que van fer a la tele.
- Un tracte excel·lent!
- El tornavís de la felicitat.
- La noia de la cara vermella.
- L'ego pujat!
- El forat negre d'en Quiteri.
- La paperina de xurros que vaig comprar dues vegades.
- L’estiu de la petita mort.
- Les hores extraordinàries de Setmana Santa.
- El comunista.
- La Mercè i el Nadal.