La venjança és un plat que se serveix calent

Un relat de: Carles Linares


- Sopa de tortuga! Sopa de tortuga!

- hola, llebre.

- Hola, teixó.

- Què fas? Vens sopa al carrer?

- Ho pots veure, però no venc res, és Nadal, ofereixo un bol de bona sopa calenta a tots ells qui tenen gana. Sopa de tortuga!

- Però, per què?

- s’ho mereixia.

- Qui? No entenc res.

- sopa de tortuga! Sopa de tortuga!

Comentaris

  • la llebre[Ofensiu]
    Carles Linares | 06-01-2022

    pels qui veuen el relat confús, és naturalment la llebre qui ofereix la sopa de tortuga, per venjar-se d'ella.

  • La sopa...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-01-2022 | Valoració: 10


    El teixó és carnívor i la pobra llebre és molt inofensiva. La sopa de tortuga l'ofereix el teixó o la llebre? Està molt confosa la situació.
    Ets molt graciós i molt enrevessat.
    Saluts

  • els dos relats[Ofensiu]
    Carles Linares | 29-12-2021

    Els dos relats amb llebre i tortuga que he publicat, per reaccionar al commentari de ilpages, són dos relats totalment independents. El tema és el mateix, clar, però em passa sovint, tinc una idea sobre un tema, escric o invento una història, i em venen altres idees sobre el mateix tema, sense que hi hagi coherencia entre elles.

  • Quina sopa![Ofensiu]
    Prou bé | 28-12-2021

    Molt venjativa!
    Amb total cordialitat

  • Hauria d'haver-se publicat...[Ofensiu]
    llpages | 28-12-2021

    després del relat de la llebre i la tortuga, hauria quedat més coherent, no trobes?

l´Autor

Carles Linares

57 Relats

200 Comentaris

14820 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
De nacionalitats francesa i Suïssa, visc a Alemanya i sóc una barreja de catalana, murcià, savoyarda i suís alemànic.
M’he enamorat de la llengua catalana i encara l’estic aprenent i treballant, i el camí és llarg...
Si us plau, perdoneu les faltes que encara en trobareu massa en els meus textos, però, com es diu, de mica en mica s’omple la pica i el meu objectiu és que cada vegada n’hi hagi menys, però també publicar aquí textos que us faci riure i somriure.
Si trobeu faltes més grosses que una casa, m’ho podeu dir als comentaris, moltes gràcies per endavant.

Bilder hochladen

RIURE DE TOT ABANS D'ESTAR OBLIGAT D'EN PLORAR (Beaumarchais)

charles.linares@gmail.com

Com ho podeu veure, en el nom d'usuari, he tret la H per catalanitzar-lo ;-))