LA LLUNA SE’NS PODREIX

Un relat de: jomagi
Tot començà quan detectaren que la nostra Lluna es podria...

Un munt de dirigents i polítics, podrits a rebentar de corrupcions, violacions i prevaricacions a dojo, varen fer una cimera d’urgència mundial a fi de determinar que fer, com procedir...

En Jan (ara) el de Cal Martí, s’alçà aquell matí per treure les cabres a pasturar. (En Jan... era un tal Juan Antonio M. P de V... ex-advocat madrileny d’altíssim nivell, i de dretes furibundes & vox-ulentes...

En Jan... en aquell mati abans de d’eixir d’aquell solitari casalot del Berguedà, bé sigui per l’hàbit del seu passat costum diari... es mirà al mirall, hi se’n donà compte que el seu rostre, abans quasi perfecte, exhalava encara fortors de les caríssimes colònies perfumades de triomfador mascle ‘mesetario’... Ara però, se’n donà compte que el seu semblant, en aquell retirat estat cabrum, s’anava podrint cada dia més i més... Com la nostra estimada Lluna...

Mentrestant els podrits polítics i dirigents d’aquest desgraciat nostre món, se’n donaren compte tots plegats de cop i volta... com des del més insignificant al més poderós, albiraren mitjançant les immenses pantalles de plasma, com tots ells s’estaven podrint acceleradament... com la resta de la dissortada humanitat...!

Era evident que la Lluna; el mirall nostre des de la foscor dels temps, ens reflectia la fi de tots plegats.

2022... enllà.

Comentaris

  • Reflex[Ofensiu]
    Iona | 18-02-2022

    Té la sort de poder gaudir de la treva que li regalen les nits de lluna nova.

  • Més fantasmes.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-02-2022

    Un altre bon relat de fantasmes; això de fantasmes ho dic més que res per l'advocat reconvertit a pastor, un personatge bastant propi de la fantasia més desllorigada.
    Al teu anterior relat, mostres la solució: no has provat de fumigar-los a tots amb fum de caliquenyo?

  • Bo !!![Ofensiu]
    Gardenia | 18-02-2022 | Valoració: 10

    ets molt bo, un plaer llegir els teus escrits. Felicitats

  • axil és[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 18-02-2022 | Valoració: 10

    axil és. i sa ferum ens podréis a nosaltres si no restem a la güait