Gràcies per la clau

Un relat de: instants

Que obre portes,
finestres,
somnis,
somriures,
llàgrimes,
abraçades i
tristos finals.

Comentaris

  • La clau...[Ofensiu]
    Pluja | 16-11-2005

    que desperta veritats, mostra altres realitats... Aquesta clau que tants cops hem perdut, però que ha tornat a apareixer... sense saber massa cop...

    On és ara aquesta clau?

  • Jordi Hill Montes | 16-11-2005

    Com anem, he estat llegint allò que escrius i la veritat que m'agradat, fotre canya a tots els nivells es clau per aconseguir despertar ments adormides ( jo tambè he mamat molt extremoduro i valoro molt positivament allò que escriu manolo chinato).
    Salut i una abraçada.

  • Quan....[Ofensiu]
    angie | 10-11-2005

    perdem la clau ens preocupem, però apareix més tard en el moment més inesperat.
    La clau és voler-la trobar.
    Un petonet

  • i jo ahir ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 10-11-2005

    parlant de poemes de tres retxes, això em passa per xerrar massa ...

    Una aferrada

    Conxa

  • Germaneeet![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 09-11-2005 | Valoració: 10

    Bé, no m'oblido de tu, i volia despedir-me perque no em podre conectar fins d'aqui unes dues o 3 setmanes a causa dels examens!
    Dncs res dir-te que et trobare molt a faltar!
    Petonassos!

  • és..[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 09-11-2005

    com diria l'Ovidi, la clau que obre tots els panys....
    salut!

  • La clau la tenies tu, no cal agrair res de res...[Ofensiu]
    Leela | 09-11-2005

    gracies a tu per haver obert els ulls
    per voler obrir-los als altres
    per donar sortides
    i no aferrar-te
    per fer el teu camí
    i deixar-ne una estela
    per somriure entre llàgrimes
    i no aturar-te.

    Un petó
    Leela

  • Quantes claus, la poesia![Ofensiu]
    llu6na6 | 09-11-2005 | Valoració: 10

    Ho sento instants, però no et penso deixar anar MAI.

    Perquè jo crec DE FERM que l'amor trena uns fils invisibles que no es deslliguen MAI, ni per la mort, ni per RES.

    m'ha agradat MOLT aquest relat, tan breu i tan substanciós, i tan AUTÈNTIC.

    Felicitats Pau, ets sensacional!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.