En Pep i en Paco

Un relat de: versos_perduts
En Pep i en Paco.

En Pep, va acabar les proves per entrar a la policia,amb bona nota.
Estava físicament preparat .S' havia esculpit el cos, a consciència. Hores i hores al gimnàs del poble.Exercicis a casa conduits pel millor influèncer del moment.
També, hores d' estudi de normatives vigents i no tant.
Hi havia d' entrar.Ja era dins!
A la " jefatura" lluny del seu poble, en una gran ciutat, hi tenia el seu desti.
- Pep, et toca patrullar pels carrers. Aniràs amb en Paco,ell t' ensenyarà.Té experiència- li va dir el cap.
I ja tens el tàndem voltant.
El primer dia va ser feixuc.Va acabar plegat!
- No és el què m' imaginava- va dir, decebut.
Es va encaminar cap a l' apartament, que havia llogat, per internet.
El de poble, no s' habituava a la gran "urbe", ni a les tasques que li tocaven i en Paco, quin espècimen!
Un dia,mentre patrullaven, algú els feia senyals perquè, s' aturessin.
- Allà, cap allà, corre el tio, que m' ha robat el mòbil! Una espenta i au!! A fer punyetes!
Van parar evidentment i van començar a córrer, cap el lloc on els indicava aquell home.
- Afanyint- se!
I ells, a tota bufa!
S' havien deixat el cotxe obert i amb les claus posades.
Això era cosa de principiants!
- Ara és la meva- va dir aquell a quí aparentment, havien robat .
Entra i Posa el cotxe en marxa .
- hahaha- il.lusos! Guanyaré l' aposta! Un dels meus amics, ha gravat tota l' escena! La penjaré a les xarxes! Us caurà el pel, per burros!
Ell, el cotxe i un cigarret de marihuana, van fer la resta .
Eufòria i a 200 per hora pel l' avinguda principal, per acabar empotrat a l' aparador d' una botiga de telefonia.
Mentre, el duet, veient que havien fotut la gamba, reculen i observen el xafastre, que han organitzat.
Deu dies d' inhabilitació, pagar la reparació del cotxe oficial i una taca negra al seu expedient.
-És prou negre el meu destí!Jo que em pensava, ser com un heroi de peli americana!
I va retornar al piset compartit.
- Demà serà un altre dia, tan negre com el d' avui






Comentaris

  • És negre..[Ofensiu]
    kefas | 04-02-2021

    ..però no tant. Més aviat, gris.

  • Bon relat[Ofensiu]
    Viking | 03-02-2021 | Valoració: 10

    Fantàstic relat, amb un bon toc d'humor negre, però alhora amb una bona dosi d'humor. Que treuen un somriure a l'lector.

    Com sempre un plaer llegir els teus relats,

    versos_perduts

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC