Una de Socials a l' espai.

Un relat de: versos_perduts

Tot son teories!
Tenia el cap com un bombo, intentant entendre la de l'expansió de l'univers.
Jo que tenia la possibilitat de comprovar-ho in situ, m'hi posava nerviosa.
Anava direcció als territoris habitables de l'espai per colonitzar-los. Bé, jo i un grupet escollit de tècnics i enginyers. M'havia infiltrat amb ells, coses del destí.
He tingut sort, com en Verdaguer. Aquell pagès català que va encandilar-los, per casualitat quan cercaven un espai segur per el llançament d'un coet i així, d'aquesta manera, ens va obrir les portes als catalanets, en aquests afers. Ara, les tècniques d'embotir botifarres i els nostres sistemes de conreu, així com la llengua i la nostra cultura, es coneixen a tot l'espai exterior. Osona surt als mapes interplanetaris!
Necessitàvem alguna mestra, per cuidar dels futurs naixements, allà a les quimbambes!
El viatge m'estava resultant molt incòmode!
L'habitacle era estret, la vestimenta a l'estil Robocop i el més complicat, més que menjar, era anar al vàter.
Les noves experiències tenen un preu!
Amb tot això, no em podia centrar en cap tema, que no fos com habituar-me, al nou espai.
De Primer, molta eufòria, però ara, tenia pessigolles a l'estómac!
Devia ser per les meves idees esbojarrades, que m'hi van voler. Potser necessitaven una espècie de pallassa, per fer veure el cantó positiu de l'experiència, als nouvinguts.
—En Verdaguer i jo, pensava. Un honor pertànyer al selecte grupet que seria la base dels nous assentaments.
Jo encara no havia descobert què anava primer, si l'ou o la gallina i ja estava lluny de casa, deixant enrere tot el que tenía, per cercar una nova visió de la tant buscada felicitat. Així ho desitjava, la realitat va ser una altre.
També tot es movia per interessos, allà. Que trist!
No em podia queixar, jo també havia infringit les normes. No era de ciències.
Quan estigui tot funcionant us informaré.

PD- Petons virtuals.

Comentaris

  • Pensaments durant una travessia espacial![Ofensiu]
    Viking | 07-11-2023 | Valoració: 9

    Una narrativa genial del que poden suposar els futurs viatges a l'espai.

    La narradora ens introdueix de manera desenfadada en els molts problemes que només llançat el coet a l'espai descobreix.
    Però serà una bona manera de promocionar la comarca d'Osona.

    Enhorabona versos_perduts!

  • En essència...[Ofensiu]
    deòmises | 07-11-2023

    ...els subtemes hi apareixen gràcies a les inquietuds de la veu narradora. Vejam què n'acava sortint...

    Enhorabona pel text.


    d.

  • Un viatge/aventura[Ofensiu]
    Prou bé | 06-11-2023

    Ple d'incerteses i incomoditats, però desitjat per "un cul inquiet", que en vol més i sempre fent-se preguntes. No ho sabràs tot, però t'anirà bé.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • dades pendents[Ofensiu]

    Veiem que és el primer cop que participes en el concurs, i si has llegit les bases, tots els concursants han d'enviar les dades al correu del concurs.
    cocursos.arc@gmail.com

    Entenem que potser no queda clar que els relataires que no siguin nous en aquesta convocatoria hagin d'enviar les dades, però sempre que sigui el primer cop que participen, sí que ens calen.

    Gràcies per la comprensió.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats