Em fas tornar boig...

Un relat de: Henry

Però a veiam,
així tal qual?

-sense saber
de què va tot això-

m'inundes
sota una pluja d'idees
sense substància
(segons tu),

que pinta
un arc de Sant Martí
en blanc i negre
(sobre un quadre
del pop-art)

i una mena
de mosaic de pinzellades
-ja inventades-
que només em cal retocar
(en aquest ordre).

I de la màniga
(que no duus)
en treus un silenci
que em fa pensar:
puc saber
com ho has fet anar?

Respons:
-que ves,
tant se val,
aixx! no res...


(saps que sóc
el de sempre i que
tu no has canviat)

I ja no vols ser
la meva musa?

Dius:
-Ssssssshhht.

...em fas tornar boig...


Comentaris

  • tu si...[Ofensiu]
    AnNna | 25-08-2005 | Valoració: 9

    ... que em fas tornar boja! xD!

    quina cosa més rara i més ben escrita! no crec que l'hagi pillat... potser és una simple paranoia... -si no ja me l'explicaràs després, val, noi?- però bé... que està caxo currat....

    pobre noi... que es queda sense musa... o que la musa prefereix fer alguna cosa més abans que xerrar... jiji!

    molts petons, wapixim! ens veiem! i et segueixo llegint!

    AnNna

  • Mmmmm...[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-07-2005

    ostres...cal a dir, que m'has deixat una mica desconcertada amb aquest relat... perquè no he acabt d'entendre tot aquest joc de les mànigues, les pinzellades, els arcs de sant martí de color negre i blanc (cosa que he trobat molt original i bonica)... nu sé... no ho he acabt d'entendre...

    (tik a la feina... i no n'hi ha massa de feina... i he fet un cop d'ull per aquí... que ja trobava a faltar fer alguns comentaris... ciao!)

    Gemm@

  • Per actiu o per pasiu ?.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 26-07-2005 | Valoració: 9

    És molt bó i original. Noi, hauràs de canviar de musa, perquè aquesta " no està por la labor " ,
    jajaja m'agrada.
    Un petunet.

  • més [Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 25-07-2005

    Coment... Una conversa absurda que el lector no entent però que capta de forma indefinible una idea clara que ens permet furgar en la intencionalitat del poema. Bona estructra, i ritme. M'ha agradat

  • Un poema fresquíssim[Ofensiu]
    brideshead | 22-07-2005

    M'ha fet somriure la lleugeresa, la musicalitat, que li has donat als mots, el to, entre simpàtic i curiós, amb què vas desgranant tot un recull de sensacions, de sorpreses, de curiositats que et produeix la reacció de la altra persona.... a qui, entre línies, ja es veu que estimes tant! No sé si el llegirà, però si conegués aquesta persona, li diria que ho fes, que el llegís, li encantaria!

    Gràcies, Henry, pels teus dos últims comentaris... en poques paraules, ho has clavat! Has sabut desxifrar els missatges que jo pretenia posar al darrere de les paraules. Gràcies! Com a tothom, m'agraden els comentaris, i si a sobre, algú s'entesta a entendre al missatge, doncs.... què més es pot demanar?

    PD. Escolta...... Quan seguirem caminant cap a Santiago? o és que encara t'estàs refent de la festorra escocesa? Com et va anar, per cert? Ui,.... ho deixo ja, que són moltes preguntes alhora!

    Un petó, Henry, segueix així, m'agrada molt com estàs escrivint!

  • Noi, felicitats![Ofensiu]
    filladelvent | 20-07-2005 | Valoració: 9

    sisi, de cap als preferits...
    Això és el que espero trobar-me: estic tipa de poemes enganxosos de mel, sucre i maduixes! (sense ànims d'ofendre....)

  • Em fas tornar boja...[Ofensiu]
    freakes | 20-07-2005 | Valoració: 10

    Ei, a mi també m'agrada molt com escrius. Jo tambe et vaig triar a l'atzar ja fa dies i em vaig llegir uns quants poemes teus. Deu n'hi do quina abundancia de sentiments i emocions, oi?
    gràcies pel teu comentari.Persones com tu em fa pensar que val la pena escriure, si per un moment, he fet arribar les meves sensacions i pensaments a algu desconegut. M'han brillat els ulls d'emoció.

  • wuau!![Ofensiu]
    tramuntana | 07-07-2005 | Valoració: 9

    jeje primer de tot, moltíssimes gràcies pel teu comentari!! de veritat, m'ha fet molta ilu!! xD! i ostres, ets un as! m'ha encantat el poema!! et seguiré llegint!! un petonàs!!!

  • Ostres, ostres, ostres!!!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 06-07-2005

    Henry!!

    M'has deixat bocabadada amb aquest poema. Quin bon us del llenguatge, de la rima, del ritme, de l'art.

    Caram, quin troç d'artista m'estava perdent sense llegir-te!!

    Un barret ben gran per tu i la teva màgia.

  • genial...[Ofensiu]
    ouyeah | 06-07-2005

    el meu primer comentari... liloli
    m'agrada, m'agrada molt el text, les metafores relacionades amb l'art, el sentiment que és nota, sisi, sembla mentida que hi ha persones que tenen la santa habilitat, aquell do, per fer-nos anar de cul... i moltes vegades ni ells mateixos en són concients.

Valoració mitja: 9.33