El racista

Un relat de: Carles Linares
Prefereixo les blanques.

Em pots dir el que vulguis, són les més boniques i les que més m’agrada acariciar.
Em delecto fregar amb les seves pells i petonejar les seves corbes de vori que reflecteixen la llum. Els faig pessigolles a tot arreu, fins i tot als llocs més secrets.

I elles, sobretot, no em fa por.

Després són les grogues. Però vés amb compte, de fet, de groc, n’hi ha tota una gamma, des del color de la palla daurada fins a l’ambrat suau d’una cervesa belga. Per a elles, faig un esforç i les acarono de bon grat. Encara puc trobar-hi plaer.

Després venen les colrades, les brunes. Però aquestes, realment em costa molt fregar-les, tan fastigoses que són.

I, finalment, l’abominació de la desolació: les negres. No puc. És més fort que jo, instintiu, visceral. No puc ni vull tocar-les. No sé com ho fan els altres, però per a mi, les negres són un «no» definitiu. I, a més, a vegades, fan una ferum tan forta...

Com?

Ah no, no vinguis amb les teves mirades horroritzades i les teves amonestacions curullades de moralina!

No, no vull sentir-les!

Sí, sempre els teus bells arguments, la societat multicolor és una riquesa, el multiculturalisme, i bla, bla, bla ...

No saps el que visc cada dia.

Racista?

Jo?

Prou amb això, si us plau, no facis el ridícul...

Què et penses realment, en el teu cervellet de saberut de barris burgesos que no coneix res de la vida real?

Creus que és fàcil, la vida d’un raspallet de les dents?

Comentaris

  • Divertiment[Ofensiu]
    Prou bé | 23-11-2021 | Valoració: 10

    Molt divertit i et va enganxant fins al final! Estic llegint els teus relats i no puc més que felicitar-te!
    Amb total cordialitat

  • Endevinalla[Ofensiu]
    llpages | 12-11-2021 | Valoració: 10

    Hahaha! M'ha mantingut l'interès fins al final, i he quedat molt satisfet de la manera com descobreixes la solució, una excel·lent narració, que t'enganya de principi fins quasi a la fi, molt original. Enhorabona, et seguiré llegint!
    PD: agraït pels teus comentaris. Sí, sóc un gran aficionat als escacs, però no tots els meus relats tracten sobre aquest joc, n'hi ha de totes les mides i colors. Salutacions cordials!

l´Autor

Carles Linares

57 Relats

200 Comentaris

14978 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
De nacionalitats francesa i Suïssa, visc a Alemanya i sóc una barreja de catalana, murcià, savoyarda i suís alemànic.
M’he enamorat de la llengua catalana i encara l’estic aprenent i treballant, i el camí és llarg...
Si us plau, perdoneu les faltes que encara en trobareu massa en els meus textos, però, com es diu, de mica en mica s’omple la pica i el meu objectiu és que cada vegada n’hi hagi menys, però també publicar aquí textos que us faci riure i somriure.
Si trobeu faltes més grosses que una casa, m’ho podeu dir als comentaris, moltes gràcies per endavant.

Bilder hochladen

RIURE DE TOT ABANS D'ESTAR OBLIGAT D'EN PLORAR (Beaumarchais)

charles.linares@gmail.com

Com ho podeu veure, en el nom d'usuari, he tret la H per catalanitzar-lo ;-))