El joc

Un relat de: Homo insciens
Fa uns dies que em rondes. Sé que ets tu. La nova aparença no m’enganya, sento la teva presència, veig els teus ulls en els seus. Em vols intimidar, però en el fons saps que acabaré amb tu, un cop i un altre. Tampoc avui saciaràs la set de venjança.

Et vaig eliminar per primera vegada quan eres antagonista humà en el nostre joc, aleshores va ser una lluita digna, però cada cop et tornes més dèbil, me’n ric de la teva insignificança.

Et vaig haver d’aniquilar quan vas tornar a aquest món arrossegant-te i em vas atacar amb llengua bífida. No vaig dubtar en esborrar-te del mapa quan, remenant la cua, em vas entabanar per després ensenyar-me les dents. Vaig suprimir els teus esbufecs i miols quan t’atansaves a mi amb el llom arquejat i el pèl eriçat. I ara em cantes amenaçador, petit amic de plomatge palla.

T'espera una nova humiliació. Guanyaré la partida. Seràs tu qui, de nou, exhaureixi el temps de vida, i ho faràs entre les meves mans.

Comentaris

  • inquietant[Ofensiu]
    Atlantis | 08-06-2021

    Pot ser un gat i/o un fantasma que et ronda i et fa por. Jo mes aviat m’he inclinat per això últim, una conversa amb les teves pors i els teus monstres,(tots tenim els nostres).

    Ben escrit, bon relat.

  • Alhora[Ofensiu]
    kefas | 08-06-2021

    Quan tu ets jo,
    nosaltres som el tot
    i el no-res.

  • Hola Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-06-2021

    Gràcies per la teva visita i el comentari que m'has fet al meu relat "Penediment".
    M'has aclarit molt bé, el relat teu "El joc". Així que ja sé com va.
    Naturalment, que al fer un conte així, presta un poc de confusió.
    Salutacions.

  • En la venjança dels sentits. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-06-2021 | Valoració: 10

    Sembla que està dedicat a un gat i el trobe terrorífic i aterridor, segons he anat llegint.
    No sé si et referiràs a una altra cosa diferent... però a mi, m'ha vingut al cap: "el gat". Quanta fantasia li has posat!
    Ja em diràs. Gràcies.
    Saluts...
    PERLA DE VELLUT

  • Quin joc terrible[Ofensiu]
    Prou bé | 06-06-2021 | Valoració: 9

    Guanya el valor de no deixar-se intimidar que esdevé poder! Fantàstic relat

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32795 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància