EL GAT MIG PERDUT

Un relat de: MariaM
Aquesta nit hem tingut pluja i ens en cal més, encara, n’esperàvem més; per contra, ens hem llevat amb un sol esplendorós. No sé com l’aprofitaré, de moment, he d’anar al mercat i he sortit de casa per tornar-hi, quan era a la cantonada. Una emergència? En altres temps, m’hagués rigut de mi mateixa només de pensar-ho; recular fins a casa per haver-me oblidat el mòbil. Impensable! No n’he estat obsessionada, fins que me’n passà una. Ara me l’enduc inclús al bany. No vull temptar el diable, pel que em succeí aquell dia.
El sol de tardor lluïa radiant i m’incità a anar fora a veure una amiga que estava convalescent. Hi anava sense avisar, havent dinat, sense tenir en compte que amb el canvi d’hora aviat fosqueja. Hi vaig caure durant el viatge de tornada.
Hi havia poc trànsit, circulant per una comarcal, quan un soroll sospitós m’obligà a aturar-me. Una roda punxada, ves tu! Molt estrany després de la revisió de feia dos dies. Impensable! Primera reacció: agafar el mòbil i avisar la grua. Gestió fallida, NO duia el mòbil. M’hauria d’espavilar!
Pensava en ELL per primera vegada. Sabem que existeixen, però, no sentim el seu marrameu, no ens demanen res, però, ells hi son quan els necessitem malgrat el nostre oblit. Vaig sortir del cotxe amb ganes de mimar-lo, tot i no tenir idea de com tractar-lo. De moment el trauria del seu amagatall. NO hi havia ni rastre del gat. EL GAT, PERDDUT? Inimaginable!
La vesprada havia dut la nit; la nit la foscor, i la foscor la por. I per la paüra que s’havia apoderat dels meus sentits, vaig tancar-me al dedins del cotxe incapaç de pensar en res que no fos amagar-me i protegir-me de tots i de tot. Impossible descriure la situació
Em van despertar uns cops suaus als vidres. Creia que ho somiava! era un home amb camisa de quadres. Ell i la seva grua em portaren a casa.
Uns dies després rèiem plegats. Havia recuperat el mòbil, i amb ell un missatge. El gat no s’havia perdut, tan sols oblidat, en el taller on havien fet la revisió.

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-11-2022

    Hola, Maria: Gràcies per la teua visita i la teua opinió al meu relat “Promesos”. M'alegre que hages rigut molt i més…

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Divertit[Ofensiu]
    Montseblanc | 28-11-2022

    M'ha fet somriure, aquest equívoc entre un gat viu i el gat mecànic. Com que ja feia estona que llegia relats de gats (animals) fent de les seves, m'esperava que en qualsevol moment aparegués el gat perdut a esgarrapar a la protagonista hahaha. Un relat joganer i divertit.

  • MOLT BONIC[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 28-11-2022 | Valoració: 10

    M´ha agradat la historia del gat mig perdut, jo en podria explicar una de semblant. Gràcies per llegir-me. Fins aviat. Molta sort

  • Interessant [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-11-2022 | Valoració: 10

    Llegit aquest Relat curiós i suggerent. He gaudit força. Enhorabuena.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre les PREOCUPACIONS.
    Salutacions,

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-11-2022

    Hola, bona nit: MariaM. Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Records de la Catedral de Sevilla". I m'alegre que ja saps un poc més de la Catedral.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Un gat oblidat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-11-2022 | Valoració: 10

    Aquest relat de principi a la fi, m'ha resultat molt entretingut i a la vegada divertit amb un toc ple d'intrigues.
    M'ha agradat molt.
    Que passes un bon cap de setmana. Si vols i tens temps pot llegir-me l'últim relat meu. Gràcies.
    Cordialment.
    Bona nit.
    PERLA DE VELLUT

  • El gat retrobat[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2022

    També la serenor perduda i l'alegria. El de la camisa de quadres hi té alguna cosa a veure, oi? No és només que aparegui amb la grua! Bona història, ben escrita i bon final. No es pot demanar més
    Sort
    Amb total cordialitat

  • He encetat el diumenge de lectura[Ofensiu]
    llpages | 20-11-2022 | Valoració: 10

    amb aquest relat, i l'he trobat amè i que et deixa amb les vibracions positives d'un final feliç. Gràcies per contribuir a fer de la lectura un hàbit saludable!

  • Distracció.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-11-2022 | Valoració: 10

    per duplicat que t'ha fet passar una mala estona, però que finalment s'ha solucionat positivament. Un relat entretingut i amè de llegir.

    Molta sort Maria!

    Salutacions.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10