Dràcula amb febrícula

Un relat de: touchyourbottom
Ell, tan fred, es llevà un pèl calentó. Sense tocar-li el Sol feia qui-sap-lo, un increïble to rosadet incipient li assolí les ossudes i allargades galtes sota uns ulls oblics que lluïen diabòlicament amb espurnes sangonoses.

Hagué de mirar-se la temperatura. Dècimes. I algunes centèsimes. Era de menester recloure's sota la làpida a dilapidar temps, com sempre. Entendre que aquelles sangs absorbides carregades de metalls pesants, antibiòtics gens lleugers, contraviralitats, arxiantivirulències, etc...no el provava i que caldria fer dejuni guaridor.

Amb el temps, optà per absorbir sucs de fruits diversos. Guanyà sans colors i continuà mort, en pau pels ...dels...

Comentaris

  • Merci ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-05-2022 | Valoració: 10

    ... pel comentari que em vas fer al meu relat 'KK DE LA BONA MERDA 3: CACA REALISTA'. És molt encertat.
    Jo interpreto aquest teu relat vampiresc com una fugida d'un pobre malvat al que ha comès per la seva inevitable condició.

    Sergi

  • Molt original[Ofensiu]
    Sol_ixent | 20-04-2022 | Valoració: 10

    Reconec que el personatge del Dràcula sempre m'ha despertat "sentiments retrobats". Per una banda, és un personatge malèvol, però alhora té un cert punt de misteri que m'atrau i m'agrada, no sé ben bé com explicar-ho.

    Felicitats pel relat!

  • Vegã[Ofensiu]

    Un Dràcula Vega?, Trobo originalissim aquest "Rat-penat" teu. La teva imaginació no té deturador. I que et sembla si fer fer més punyent el text canviem el mot absorbir per "xarrupar"?

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

83973 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).