Descobrint nous vicis

Un relat de: betixeli
En l'aire es respira Coca-Cola i platja
i el calfred del mar m'ha empès a fer un saltet.
Onada, saltet.
Onada, passa enrere.
Onada, cap dins!
M'he capbussat de cop i l'estiu m'ha inundat les orelles, m'ha salat les parpelles i he despertat de cop. Acte seguit, he percebut els pulmons plens de vacances, m'he mirat els peus, ara desdibuixats per l'aigua, i m'he descobert pensant “ostres, quant fa que això m'agrada?”

Comentaris

  • Agrada el que ha agradat un cop[Ofensiu]
    Mena Guiga | 06-03-2013

    Parlo de sensacions, olors,colors...tot allò que és subtil. Ens agrada.

    I la natura aporta tot això. En aquest cas, el mar. I si tens la sort de treballar...les vacances afegeixen més valoració de tot plegat!

    Per molts saltets i onades, betixeli!

    Mena

  • com és l'estiu...[Ofensiu]
    polpa d'aire | 06-03-2013

    eh?
    aquests dies de pluja enyoro la sal!

    Molt xulo!

    Polpa

  • Gracies..[Ofensiu]
    Annalls | 03-01-2013

    ...per passar-te. Tinc també les dones de terra , una estona d'aquestes la posare.
    Anna

  • Càpsula[Ofensiu]
    Carles Ferran | 07-08-2012

    Instants comprimits en una càpsula. Una meravella de síntesi.

  • Gran relat, gran l'estiu[Ofensiu]
    Cris Pradillo | 04-08-2012

    No ho podria haver dit millor, m'agrad la imatge de l'estiu que descrius! Enhorabona!!

  • Retrat d'un instant[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-08-2012 | Valoració: 10

    Magnífic! Has dibuixat un instant amb un estil precís, clar i directe, que encomana al lector. Tots ens hi veiem reflectits. Has escrit paraules que sentim, però la teva gràcia i espontaneitat ens ha remullat a tots. La poesia breu fa que recordem més el que diu. M'ha encantat! Una abraçada.

    Aleix

  • Poc però ben dit[Ofensiu]
    magalo | 03-08-2012

    M'encanta aquesta manera teva de, amb poques paraules, fer nos sentir com si visquéssim el moment que expliques. M'agradaria saber-me expressar així.
    M'alegra haver descobert el teu "descobrint nous vicis"
    petonassos
    Marta

  • Al pot petit hi ha la bona confitura.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 02-08-2012

    Breu. Concret. Carregat d'imatges i sensacions. Amb una densitat de sensació inconscient força elevada. D'aquells escrits que diuen el que tothom sap o sent però no sap com dir.

  • Genial[Ofensiu]
    Bofarull Llongueres | 02-08-2012 | Valoració: 10

    Un escrit breu compost per imatges molt intenses. Realment, m'has fet viure i sentir l'estiu a flor de pell!

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

90837 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.