Matarem la cigonya

Un relat de: betixeli
Morirà la cigonya i parirem altre cop.
Amb passió i espera
gestarem el que ens plagui
i, quan hagi de ser, ho traurem a la llum.

Amb passió i espera
refarem el càntic
trencarem el mite i tornaran les veritats.
Engendrarem dins les panxes,
abraçarem els ventres
i cuidarem el futur quan encara sigui un manyoc.

Morirà la cigonya i parirem altre cop,
i si no mor, no patiu, ja la matarem nosaltres.

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    betixeli | 24-03-2020

    Ostres Montse, quin comentari tan bonic! No me n'havia adonat que feia 2 anys justos que no penjava res, quina casualitat, deu ser cosa de la primavera!

  • Refarem el càntic[Ofensiu]
    Montseblanc | 23-03-2020

    No sé si te n’has adona’t però has publicat exactament dos anys després de la darrera vegada. Ho he vist perquè fa uns dies em van venir al cap els teus escrits i ho vaig mirar.
    Les teves lletres són sempre de vellut, fan que qui les llegeix no pugui estar-se d’acariciar-les, de passar-hi el tou dels dits pel damunt i és llavors quan, “ai”, hi ha una punxa entre tanta delicadesa. M’encanta el teu estil, la bellesa amb la que embolcalles sentiments, idees, sensacions i situacions punyents.

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

90864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.