Delit de sang

Un relat de: Homo insciens
La llum d’un quart de lluna minvant il·lumina lleugerament el cos de la noia que roman estirada al llit. Suficient per poder-la observar des d’un racó de la cambra. Dorm tranquil·la sense adonar-se de la meva presència. Contemplo la pell bruna amb deliri i em ve una dolça flaire de sang que em fa salivar. Sigil·lós m’hi atanso i la recorro absort en el meu deler. Fa un moviment brusc. Potser ha notat el fregament amb el contacte dels nostres cossos? Encisat segueixo avançant. De sobte, una mà oberta m’empaita en un cop sec. Amb la boca ensangonada encara clavada a l’epidermis, noto com s’esclafa cada mil·límetre del meu cosset fins a la mort. La més dolorosa, però feliç que podia haver-me imaginat.

Comentaris

  • Vatua l’olla![Ofensiu]
    kefas | 10-09-2021


    Ara sé perquè no ha tornat. I mira que quan va fer el curs d’Apropament Silenciós va superar amb nota el control de decibels. Segur que no ha observat la recomanació de no acostar-se a les zones més dolces, que són les que estan en el radi d’actuació de la ma. Ai, la golafreria! Els turmells o l’esquena, li vaig dir moltes vegades! Però amb el jovent no hi ha manera d’entendre’s. Què hi farem!

  • Hola, bona vesprada Homo insciens. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-09-2021

    En tinc un nou relat. Bé, quan pugues i tingues temps, ja em diràs. Gràcies.
    Saluts.

  • Un vampir que mossega...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-09-2021 | Valoració: 10

    Vaja mort tan feliç que has tingut i a la vegada dolorosa.
    Una història molt bona i molt original...
    És que cada vegada que et llig m'impressiones.
    Saluts.

  • vampirs?[Ofensiu]
    Atlantis | 08-09-2021

    Va de vampirs? Un relat que dona un tomb al final. Ben escrit i amb sorpresa al final.

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32685 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància