Començar de zero

Un relat de: Sol_ixent

Segura. Així és com realment t'agradaria sentir-te.

Camines directa cap al teu destí. No t'has fixat massa en el que et posaves, t'era indiferent. Prou feina tenies a eixugar-te les llàgrimes que irremeiablement humitejaven les teves galtes. Ell ja no hi és, i costa massa d'assimilar.

Oblidar. Voldries tenir un botó, pressionar-lo i fer que tot el que t'ha passat s'esborrés.

Anheles no haver-los conegut mai, ni a Ell ni a ella. Sí, la que et va fer creure que era amiga teva i després et va prendre el xicot... la mateixa.

Decidida. A hores d'ara t'encantaria ser-ho més.

Les poques hores de son resten quasi imperceptibles en el teu rostre. T'han dit mil cops que ets bonica, però mai t'ho has acabat de creure.

Perdonar. T'agradaria, ho desitges amb tota la teva ànima. Però a hores d'ara és impossible.

I és que Ell t'ha fet massa mal. Tantes mentides, tants jocs bruts... no són fàcils de passar per alt.

Fugir. És l'única solució.

Així que tanques els ulls, apretes els punys ben fort, i puges al tren. Ja no hi ha marxa endarrere.

Comentaris

  • No t'amagaré que, en principi,[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 23-07-2008 | Valoració: 10

    he tingut un mal presentiment, De fet, en aquest relat hi ha un puntet d'intriga, perquè no saps què acabarà fent la protagonista. Aquesta incertesa fa que el relat captivi des de la primera frase. En qualsevol cas, mantens el suspens fins a l'última línia, i això és un punt positiu! Per haver-lo escrit fa "mooooooolt de temps", té la teva indiscutible emprempta: bona composició i redacció correctíssima!

    A veure si aquest Començar de zero pot inspirar-te per una novel·la!

    Més abraçades!

    V.

  • trobo que és un relat[Ofensiu]
    micanmica | 23-07-2008

    ple de força. això és el que m'ha transmès... que la protagonista vulgui deixar-ho tot enrere i s'armi de valor per pujar a aquest tren diu moltes coses...però a mi, sobretot, em diu que mai és massa tard per tornar a començar. una abraçada

  • fugir i el tren[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-07-2008 | Valoració: 10

    Un tren té marxa endavant i endarrera. Fugir és anar endarrera. Opcionar nous camins anar endavant. Encara vas en tren ?

  • salutacions[Ofensiu]
    Lior | 13-06-2008

    Hola sol_ixent!

    Primer de tot, et volia donar les gràcies pel comentari que vas fer del meu relat i dir-te que m'ha agradat molt que hagis relacionat el meu nick amb el llibre, ja que me'l vaig posar en honor a aquest personatge. A mi també em va marcar molt, de fet encara ara el rellegeixo de tant en tant...

    Acabo de llegir el teu relat i m'ha agradat perquè és una d'aquelles històries que penso que molta gent s'hi pot sentir identificada (a mi em va passar quelcom semblant fa uns anys...)

    Fins aviat!

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

142 Relats

444 Comentaris

129519 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)