auto-crim

Un relat de: Atlantis
Auto-crim
Es va matar. Ningú s’esperava aquest crim.
No recorda si es va llençar al mar (ell que tenia pànic a l’aigua), si va prendre una dosi exagerada de barbitúrics o bé es va auto-ofegar amb el coixí. Només sabia que s’havia matat.
A l’hospital tothom va estar molt afectuós amb ell. Li van fer una sèrie de proves mèdiques i psicològiques i van decidir que el seu càstig seria viure rodejat de flors i música.
Ara passejant pel jardí, sembla molt mes tranquil, observant minuciosament les plantes. No saben que intenta descobrir quina d’elles és la més verinosa.

Comentaris

  • Errant[Ofensiu]

    Els que es suïciden no van directament al "cel", es queden errant creient que encara tenen un cos. Aquest pobre home romandrà així fins que se n'adoni que va ésser un error i llavor un mantell de llum el durà a on li correspon com a fill de Déu que és com tothom. Us agrada les meves paraules de consol? Un relat molt imaginatiu i amb un rerefons espiritual....

  • Sucosa[Ofensiu]
    Joan Colom | 24-04-2024

    Concísa però sucosa, aquesta història d'un suïcida compulsiu que fins i tot a l'altre barri (així la interpreto jo) busca la manera de tornar-se a matar.

    Només una objecció: dubto que cap suïcida se n'hagi sortit, amb aquest sistema d'auto-ofegar-se amb el coixí, tret que hagi aconseguit la col·laboració d'una altra persona.

  • M'agrada el teu lèxic [Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 19-04-2024

    Auto-crim o llibertat?, tots som lliures de decidir, encara que hi hagi decisions que no entenguem. El teu personatge va decidir i per a ell crec que per ara, no li va tan malament.

    Enhorabona i molta sort,

    Fins aviat,

    Neus

  • Edèn[Ofensiu]
    Aljezurful | 17-04-2024

    Sembla un relat del "més enllà" on les persones, un cop mortes, passen per un hospital espiritual abans d'entrar al Jardí de l'Edèn.
    Potser també després d'intentar suicidar-se infructuosament, tot i que viu, va quedar "mort en vida" i tancat en un psiquiàtric.
    Ho deixes molt ben obert (a la imaginació de cadascú).

  • Doble personalitat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-04-2024 | Valoració: 10

    Quanta imaginació, que em perd en el seu crim. Era molt bo amb els altres i a la vegada psicòpata. M'ha esborronat!, la pell.
    Enhorabona, Atlantis.

    Que tingues bona sort.
    Cordialment.

  • Reincident?[Ofensiu]
    llpages | 14-04-2024 | Valoració: 10

    No acabo de tenir clar si es va matar o no, però m'agrada la idea i l'exposició de la mateixa. La imaginació de l'autora és notable, enhorabona!

  • Obsessió...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-04-2024

    o potser simplement desig de traspassar a l'altra banda o de descobrir quina d'elles és la planta més verinosa. Fet i fotut, el fet que és que es va matar, bé, si més no, ho va intentar. Un relat ben original, que necessita una gran dosi d'imaginació.

    Sort Atlantis.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

165 Relats

1415 Comentaris

105115 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com